1

Onderwerp: Opnieuw voorstellen

Ik heb mij een eeuw terug (eind 2019) al een keer voorgesteld. Door het werk in de zorg in combinatie met covid is er tot nu toe weinig tot niks gekomen van mijn ambitie om een Triathlon.  Daarom stel ik mij nu nog een keer opnieuw voor.

Ik ben dus Jack, 34 jaar oud en woon in Drenthe. Ik sport al heel mijn leven en de laatste jaren steeds meer begonnen met het wielrennen/mountainbiken. Ik fiets nu ongeveer 3x in de week, en pak rustig het hardlopen weer op 1x per week. Als de vakantie periode voorbij is ga ik hier het zwemmen ook weer rustig aan toevoegen. Om zo ergens rond juni 2024 een halve Triathlon te doen. En misschien als voorbereiding een keer een 1/8e of een OD.

Ik heb nog 2 evenementen op de planning staan dit jaar, de eerste is de slag om Norg (100km mtb) en de TKP tocht in Groningen 160km op de racefiets. Beide evenementen zijn in september, mogelijk voeg ik er nog een leuk loop evenement aan toe. De planning is vedergeval om in januari de halve marathon van Egmond te lopen.

Tips voor leuke evenementen zo wel lopen/fietsen/triathlon zijn altijd welkom.
Als je het leuk vind om een keer samen een willekeurige training te doen in Drenthe stuur me gerust een berichtje via het forum of via strava.

2

Re: Opnieuw voorstellen

Welcome back Jack!

Leuk die fietsevenementen, er gebeurt best veel daar in Drenthe. Zelf woon volledig aan de andere kant van NL tegen Belgie aan dus ik kom er helaas niet zo snel.

Succes en plezier met de voorbereidingen, ben benieuwd naar je route naar de halve toe.

3

Re: Opnieuw voorstellen

Opnieuw welkom! Ik ben ook benieuwd naar je route naar de halve triathlon. Qua halve marahtons kies je wel net een heel zware uit!

Louise

4

Re: Opnieuw voorstellen

Ja ik ben zelf ook nog benieuwd naar mijn route er naar toe. Ik hoop hier wat inspiratie op te doen en trainings tips te vinden. Ik verwacht geen schema’s. Heb wel redelijk wat ervaring ondertussen met fietsen en gevarieerde trainingen.

2020 heb ik al eens de halve van Egmond gedaan dat was toen de eerste halve en tevens ook de laatste. Viel me toen allemaal wel mee hoe zwaar het was een halve marathon. Doe toen was finishen, dat was gelukt in 1:55