1

Onderwerp: OpenLakes Champagne

Iemand ervaring met deze wedstrijd?

2

Re: OpenLakes Champagne

Nee, kwam hem ook tegen bij het zoeken naar een leuke hele. Ziet er professioneel uit. OpenLakes bestaat al wel langer in België. In Frankrijk werken ze samen met een lokale triathlonclub.

3

Re: OpenLakes Champagne

Nico0105 schreef:

Iemand ervaring met deze wedstrijd?

Ik heb dit jaar de halve gedaan en vind het een aanrader. Zwemmen was met massastart op het strand (600 man) en behoorlijk intimiderend. Wel heel mooi zwemwater.
Fietsen mooi parcours in 1 lus van 90km
Lopen pokkewarm op de dijk rond het meer, zonder beschutting. Maar het was ook net zo een dag hé.
Logeren kan op camping rond het meer.
Ik vind het een aanrader voor 1x te doen. Niet direct behoefte om nogmaals te gaan maar blij dat ik hem gedaan heb.
Mooie rugzak als goodiebag trouwens.

4

Re: OpenLakes Champagne

Doen hier voornamelijk Fransen aan mee, of heeft het een internationale uitstraling, net als Ironman en Challenge?

5

Re: OpenLakes Champagne

yoeri schreef:

Doen hier voornamelijk Fransen aan mee, of heeft het een internationale uitstraling, net als Ironman en Challenge?

Ik kan er geen getal op plakken, maar naar mijn gevoel toch veel nationaliteiten. Veel Belgen ook ; Fransen uiteraard. Volgens mij het publiek dat ook aan IronLakes Lac de l'Eau d'Heure meedoet. Niet de grootte van IM en Challenge, maar de categorie daar net onder

6

Re: OpenLakes Champagne

Als ik de foto’s bekijk is het vrij professioneel opgezet.

Je moet sneller dan de klos zijn.

7

Re: OpenLakes Champagne

Als ik de foto’s bekijk is het vrij professioneel opgezet.

Je moet sneller dan de klos zijn.