1 Laatst bewerkt door Sem (10-10-23 14:54:43)

Onderwerp: Onderzoek naar triatleten voor scriptie

Hallo allemaal, ik ben een 4dejaars student aan de Fontys Sporteconomie opleiding. Voor mijn scriptie opdracht wil ik graag een aantal diepte-interviews hebben met triatleten. Dit wil ik vooral doen om zo een beeld te krijgen over wie jullie zijn. Hiermee wil ik een aantal persona's creëren.

Ook heb ik al veel aan minimale informatie (leeftijd, hoeveel uren training, regio).

Bij interesse om mij te helpen met mijn onderzoek kunnen jullie hier reageren of mij een mailtje sturen: semvanderkant@gmail.com of 457788@student.fontys.nl

Bedankt voor het lezen en een sportieve groet
Sem

2

Re: Onderzoek naar triatleten voor scriptie

Ik wil je best ter wille zijn maar wat bedoel je precies met persona creëren? Dat klinkt heel erg klinisch.

Je moet sneller dan de klos zijn.

3

Re: Onderzoek naar triatleten voor scriptie

Ik wil je ook best helpen, maar ik ben vooral benieuwd wat je definitie van triatleet is. De drie sporten beoefenen? Wedstrijden doen? Ongeacht de lengte en frequentie daarvan? Lid zijn van de NTB? Man/vrouw? Leeftijd?

Louise

4

Re: Onderzoek naar triatleten voor scriptie

Als je iets vraagt van mensen, voor iets wat vooral jij nodig hebt, maar geen voordeel heeft voor de deelnemers, maar hen wel tijd kost, dan moet je het zo makkelijk mogelijk maken, zodat het ze zo min mogelijk tijd kost, en het helpt als je duidelijk kunt maken of ze er misschien ook iets aan zullen hebben. Waar wil je precies meer inzicht in krijgen? Wat is je overall objective? Wat zijn je onderzoeksvragen? 'Een beeld krijgen wie jullie zijn' is wel erg vaag.