1

Onderwerp: IM Cascais

Ironman Cascais komt dichterbij! Over ruim een week (zaterdag 21 oktober) is de wedstrijd. Op dezelfde dag is de middel afstand 70.3 en hele afstand. Hele afstand start om 9 uur (10 uur NL tijd) en de middel afstand start daarvoor om 8:15 (9:15 NL tijd).
Vorig jaar, na het herstel van m'n gebroken sleutelbeen, heb ik de hele afstand gedaan maar was geblesseerd aan m'n knie waardoor het fietsen niet zo goed ging en de marathon grotendeels gesnelwandeld heb. Dit jaar ging het erg goed (incl kwalificatie voor de IM 70.3 World Championship 2024) maar de laatste weken speelt m'n knie weer op... Ik ga het zien en zal m'n best doen voor een goed resultaat!
Wie is er nog meer in Cascais voor de middel of hele afstand?

Mijn triathlon blog: www.ironlen.com

2

Re: IM Cascais

Succes dit weekend, staat ergens ooit nog eens op mijn lijstje...
Wat verrassend trouwens dat de middenafstand eerder begint dan de volledige afstand..

3

Re: IM Cascais

Veel succes volgende week in Cascais.
Ik heb deze 2 jaar geleden gedaan. Vond het een superwedstrijd qua parcours en sfeer.

Toen was het IM op zaterdag en 70.3 op zondag en kon ik de 70.3 vanop een terrasje zien met een voldaan gevoel.

4

Re: IM Cascais

Nico0105 schreef:

Veel succes volgende week in Cascais.
Ik heb deze 2 jaar geleden gedaan. Vond het een superwedstrijd qua parcours en sfeer.

Toen was het IM op zaterdag en 70.3 op zondag en kon ik de 70.3 vanop een terrasje zien met een voldaan gevoel.

Same here, dat was ideaal, zal wel niet meer kunnen om 2 dagen de wegen af te sluiten. Hele leuke wedstrijd, veel succes en plezier Trilen!

5

Re: IM Cascais

Macer schreef:

Succes dit weekend, staat ergens ooit nog eens op mijn lijstje...
Wat verrassend trouwens dat de middenafstand eerder begint dan de volledige afstand..

Dat is in Barcelona ook altijd zo .

6

Re: IM Cascais

Heel veel succes !

7

Re: IM Cascais

@Jeanette schreef:
Macer schreef:

Succes dit weekend, staat ergens ooit nog eens op mijn lijstje...
Wat verrassend trouwens dat de middenafstand eerder begint dan de volledige afstand..

Dat is in Barcelona ook altijd zo .

Was :-) want de 70.3 gaat niet meer door.

8

Re: IM Cascais

ronnyke schreef:

Was :-) want de 70.3 gaat niet meer door.

Dat weet ik .Was meer dat het niet bijzonder is dat de halve voor de hele start .

9

Re: IM Cascais

Oh wat grappig, dat is me toen helemaal niet opgevallen in Barcelona 2021 (of ik weet het niet meer).

10

Re: IM Cascais

In 2021 was ik er ook bij, startte idd de halve voor de FD. Was toen met ingekorte zwemproef.

11

Re: IM Cascais

Wat ook laat beginnen ja voor een FD, dan is het dus sowieso donker (zelfs als je binnen de 10u finished), ik vond Almere al laat met een 7:50 start.

Succes iig!