1

Onderwerp: Preventie tegen chatbots

Eigenlijk is dit een berichtje aan Wijnand, maar wellicht doe ik iets niet helemaal goed.
Waarom dien ik bijna elke keer een vraag te beantwoorden voor mijn bericht geplaatst wordt? Ik sta toch gewoon onder mijn account ingelogd, en ben (zover ik weet) nog geen computer.

2

Re: Preventie tegen chatbots

Enne - ik heb de vraag 'wat beschermt tegen zwemmen in koud water' steeds fout, volgens mij, althans, dan krijg ik steeds nog een tweede. Ik heb al van alles geprobeerd, maar ik kan het kennelijk niet goed raden ofzoiets?

3 Laatst bewerkt door mcguyver (21-01-24 12:36:47)

Re: Preventie tegen chatbots

Louise schreef:

Enne - ik heb de vraag 'wat beschermt tegen zwemmen in koud water' steeds fout, volgens mij, althans, dan krijg ik steeds nog een tweede. Ik heb al van alles geprobeerd, maar ik kan het kennelijk niet goed raden ofzoiets?

Wetsuit, maar soms moet ik met een goed antwoord ook meerdere vragen beantwoorden.

Je moet sneller dan de klos zijn.

4

Re: Preventie tegen chatbots

Die vraag heb ik nog nooit gehad, haha, zou het ook niet hebben bedacht!

5

Re: Preventie tegen chatbots

Wetsuit deed het bij mij niet , maar wel
neopreen .

6 Laatst bewerkt door Louise (21-01-24 19:45:24)

Re: Preventie tegen chatbots

Wetsuit en neopreen heb ik allebei al geprobeerd, maar dat kreeg ik dus een 2e vraag. Dus ik krijg bij die vraag altijd een 2e, en bij alle andere vragen nooit. Dat is toch raar.

Louise

7

Re: Preventie tegen chatbots

Leuk: een tripubquiz!

Je moet sneller dan de klos zijn.

8 Laatst bewerkt door Hedcandy (17-04-24 14:39:38)

Re: Preventie tegen chatbots

Louise schreef:

Enne - ik heb de vraag 'wat beschermt tegen zwemmen in koud water' steeds fout, volgens mij, althans, dan krijg ik steeds nog een tweede. Ik heb al van alles geprobeerd, maar ik kan het kennelijk niet goed raden ofzoiets?

Ik heb die ook telkens fout haha. Kreeg net maar liefst 4 vragen.
En ik vind alle afstanden optellen ook lastig met mn hersenmist. Gelukkig onthoudt mn telefoon die voor mij... kom ik goed mee weg smile