1

Onderwerp: Volg SABIC Triatlon Weekend op internet

Volg de SABIC Triatlon live op internet

Kwartfinales EK voetbal te volgen op grote schermen

Tijdens de SABIC Triatlon Stein zullen alle wedstrijden op zaterdag 21 juni en zondag 22 juni live te volgen zijn via internet www.sabictriathlon.nl. Ook de kwartfinales van het EK voetbal zijn op zaterdag en zondag te volgen op grote schermen op het evenemententerrein in het centrum van Stein.

Via het "portal SABIC Triatlon 2008 live" op www.sabictriathlon.nl zullen de volgende opties bereikbaar zijn: live video streaming, fotogalerij SABIC Triatlonweekend 2008, live tussen- en eindstanden alle wedstrijden, tekstueel live verslag.

Op een aantal grote schermen zijn de beelden van de live video streaming ook te zien zijn op het evenemententerrein met een real time service van uitslagen en tussen- en eindtijden.

Op vrijdag 20, zaterdag 21 en zondag 22 juni zijn tevens de kwartfinale wedstrijden van het EK voetbal in Zwitserland en Oostenlijk live te volgen op het evenemententerrein in het centrum van Stein. Elke avond zijn de wedstrijden vanaf 20.45 uur.

2

Re: Volg SABIC Triatlon Weekend op internet

Hej dat is leuk, kunnen de thuis blijvers het toch volgen big_smile

@stein, is het misschien een idee dat als er nieuws is over de triathlon in stein dat je dat in een bestaadn onderwerp over deze triathlon zet, zo staat alle informatie ook nog een beetje bij elkaar.

3 Laatst bewerkt door Paul851 (23-06-08 19:53:04)

Re: Volg SABIC Triatlon Weekend op internet

Nou, ik,was er dus bij, als deelnemer gisteren. Voor mij de eerste keer dat ik iets langers deed dan een kwart. Op 30 km lopen na had ik al wel de afzonderlijke onderdelen gedaan, maar nog niet alles op 1 dag. Ik had van d'n trainer het advies gekregen om vooral tijdens het fietsen te eten, en te zorgen dat ik genoeg bleef drinken. Zwemmen ging in 1.05 ondanks gekloot met m'n brilletje. Daarna rustig gewisseld, flesje water dat aangereikt was toen we uit het water kwamen leeggedronken, en hup, de fiets op. bergop fietsen viel me toch wat tegen, al veel te lang niet gedaan. Laagste snelheid die ik gezien heb was 8 km/u. Dalen ging weer wel goed, hoogste snelheid was ruim 64 km/u.
Lopen begon voor mij na 5uur 34 minuten. Eerste en tweede ronde gingen in 45 minuten, maar daarna werd het toch zwaar. In de laatste ronde heb ik een aantal keren een stukje moeten wandelen. Mijn eindtijd was 8.48.28.
Volgend jaar ben ik er weer bij. fantastisch evenement