1

Onderwerp: Wie staat er aan de start in Almere???

Nog anderhalve week en dan is het weer tijd voor het triathlonhoogtepunt in Nederland voor 2008; op zaterdag de Classic distance, en op zondag het WK 3OD.
Ik krijg de indruk dat er veel Nederlanders aan de start staan van de twee wedstrijden. Vanuit Groningen zijn er denk ik al snel een man/vrouw of 18 die meedoen, waaronder ik (zei de gek).
Zijn er nog meer forumleden die starten? Of gaan kijken/aanmoedigen?
Mzzls
HJ

Ik las, bedacht, las nog een keer, checkte m'n bronnen, bedacht me nog een keer,
en postte toen pas...
Mocht het resultaat de admin toch niet bekoren, dan hoop ik dat dit product van consciëntieuze overdenking niet IN STILTE wordt gemodereerd.

2

Re: Wie staat er aan de start in Almere???

Ik doe zaterdag mee aan de classic long distance.

Gr. Cor

3

Re: Wie staat er aan de start in Almere???

ik doe zaterdag mee aan de Hele en kom zondag kijken naar de strijd op het WK tussen van Vlerken en Wellington,  hopelijk met een lekker zonnetje!!

4

Re: Wie staat er aan de start in Almere???

ik doe ook mee aan de triple
als upc medewerker moet je gewoon een keer mee doen

p.s iemand nog  een  tip voor thriatlons  in het noorden des lands die ik volgend jaar ook kan doen ?

5

Re: Wie staat er aan de start in Almere???

Duurt nog wel een weekje langer, HJ.
Gelukkig maar want ik moet nog wel een paar traininkies afwerken voor die tijd ;-)
Sta op zondag aan de start van het WK.

Mike

6

Re: Wie staat er aan de start in Almere???

TriMike schreef:

Duurt nog wel een weekje langer, HJ.

Mike

Oow...
gelukkig ben ik nog niet aan het taperen wink

Ohja, @Wieger; in het noorden kun je starten in;
Heerenveen; laatste za mei
Nijeveen; 2e za mei
Groningen; 3e za mei?
Stiens; rond eind juni
Klazinaveen; idem
Drachten; 3e za augustus
En natuurlijk Ameland nog; 2e za september.

Dit is in de gauwigheid wat ik uit mijn hoofd kan reproduceren. Ongetwijfeld vergeet ik er nog een flink aantal...
Ohja; in het zelfde weekend is er in Wilhelmshaven in Duitsland een halve die ik vorig jaar we heel leuk vond. Daarnaast zijn er in Leer eo ook nog vrij veel wedstrijden.
Succes!

Ik las, bedacht, las nog een keer, checkte m'n bronnen, bedacht me nog een keer,
en postte toen pas...
Mocht het resultaat de admin toch niet bekoren, dan hoop ik dat dit product van consciëntieuze overdenking niet IN STILTE wordt gemodereerd.

7

Re: Wie staat er aan de start in Almere???

Wat een weekend! Volgens mij heeft de sport wel weer een flinke opkikker gekregen in Nederland.
En de forumleden??? Als ik het goed heb was er een 2e plek op de LD (Irongirl?), Jacob ging keihard en rolde mij 3km voor de finish op. Ik was druk bezig m'n ene been voor het andere te zetten zonder kramp te krijgen in m'n liezen. Wat een ervaring.

Ik las, bedacht, las nog een keer, checkte m'n bronnen, bedacht me nog een keer,
en postte toen pas...
Mocht het resultaat de admin toch niet bekoren, dan hoop ik dat dit product van consciëntieuze overdenking niet IN STILTE wordt gemodereerd.

8

Re: Wie staat er aan de start in Almere???

Zeker wat een weekend en wat een ervaring. Het weer was goed, de sfeer was fantastisch. Verbroedering alom. Ik ben er trots op dat ik me nu "Almere-ganger" mag noemen. Weer een droom van het lijstje mogen kruisen. Op naar de volgende smile

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

9

Re: Wie staat er aan de start in Almere???

Heb mij ook goed vermaakt. Eerst zaterdag de hele gedaan en vervolgens zondags ontspannen op de Gooimeerdijk naar het WK kijken.

Ik heb ook wel eens mensen horen roepen op diverse fora en mailexploders dat de triathlon van Almere geen sfeer heeft, maar het tegendeel is dit weekend wat mij betreft wel bewezen. Echt een supergaaf evenement!! Te meer omdat dit jaar Stein wat flets qua toeschouwers oogde. Zal ongetwijfeld wel door de verloren kwartfinale EK voetbal (Rusland-Nederland) geweest zijn....

gr.
Cor

10

Re: Wie staat er aan de start in Almere???

Helemaal mee eens. Ik was in Stein en ben ook in Almere wezen kijken. Het was echt heeel druk en bere gezellig. Ik zat aan het loopparcours vlak bij de brug

Kijk niet terug op successen maar kijk uit naar nieuwe uitdagingen

11

Re: Wie staat er aan de start in Almere???

@HJ, klopt, had een 2e plek op de LD. Maar wat een superdagje, perfect weer na een zomer van niks eigenlijk. Weinig wind, lekker zonnetje , goeie temperatuur en ik had superbenen. Zeker met fietsen maar daar heb ik ook goed voor getrained, doel was 5uur te fietsen en het werd 4:48!!!
Mooi dat Heleen heeft gewonnen, absolute topper en wat loopt die makkelijk!

Ik vond het een supergezellig weekend, op zondag heerlijk op de dijk gezeten en kijken naar de WK-gangers die , voor mijn gevoel, een nog warmere dag hadden. Ja, Almere had dit jaar zeker een sfeertje zoals je bij veel IM's in het buitenland tegenkomt.

Nog 2 weken en dan op naar Kona! Voor het toetje dit jaar, met een grote groep Nederlanders dus dat wordt vast gezellig!

12

Re: Wie staat er aan de start in Almere???

@Irongirl  Ga je weer net zo'n leuk verslag maken als verleden jaar? Veel succes daar

Kijk niet terug op successen maar kijk uit naar nieuwe uitdagingen

13 Laatst bewerkt door wieger (14-09-08 22:22:08)

Re: Wie staat er aan de start in Almere???

he

almere was weer super

mij zul je bij meer wedstrijden aan treffen , ben namelijk getroffen door het triathlon virus , heeft iemand er een medicijn voor ? dan moeten ze dat medicijn maar afschaffen


almer was mijn eerste maar was een evenemet zeg
heb er maar een blog oversgeschreven staat op mijn hyves


klik hier en lees mijn verslag