1

Onderwerp: dames testpanel gezocht

Hallo,
Ik ben Karlijn, beheerder van de triatlonwebsite www.trigirls.nl. Voor het kledingmerk Trigirl (www.trigirl.co.uk) ben ik op zoek naar vrouwen die deze triatlonkleding willen testen.
Trigirl is een Engels kledingmerk dat triatlonkleding speciaal voor vrouwen maakt. Dit merk is sinds 2007 op de markt en wil na de UK ook Nederland gaan veroveren. Hun motto is: Putting feminine style into triathlon. Dat doen ze door high tech kleding te maken die speciaal voor vrouwen is ontworpen.

Gezocht: vrouwen die de kleding willen testen en een kort verslag schrijven op trigirls.nl. Trigirl zoekt ook naar winkels in Nederland waar ze vanaf april 2009 hun kleding kunnen verkopen. Wil een Trigirl pakje testen en/of heb je een favoriete winkel waar Trigirl kleding niet mag ontbreken. Stuur dan een mail naar info@trigirls.nl met daarin je naam, adres, kledingmaat en het adres van je favoriete winkel. Het testen kost je uiteraard niets behalve een beetje inspanning.

Dus schroom niet en geef je op.

groet, Karlijn

2

Re: dames testpanel gezocht

Gratis? dat wil toch elke Nederlander!

Helaas ben ik geen vrouw, anders had ik je graag geholpen! Leuk initiatief!

3

Re: dames testpanel gezocht

Het is al een tijdje geleden, maar zoek je nog steeds testpersonen? Zo ja dan mag je mij wel een berichtje sturen

4

Re: dames testpanel gezocht

hihi, mij ook wel!!
Doeg Carla