1 Laatst bewerkt door Rhing (26-11-08 00:30:19)

Onderwerp: Triathlon in Mei

Hoi,
tezamen med enkele vrienden will ik an den Bonn-Triathlon in (surprise, surprise) Bonn/Duitsland op de 14 Juni deelnemen omdat ik in de burt van Bonn lev. Al in mei willen graag en test doen en wij zoeken en mooie wedstrijd (olympische afstand) in Nederland of Belgie, as mogelijk niet te veer van de region Keulen/Bonn en met zwemmen niet in en artificiell zwembad. Hoe kan hier wat aanbevelen?

2

Re: Triathlon in Mei

Holten is een hele mooie / leuke wedstrijd.

Gr, Concorde

3

Re: Triathlon in Mei

Veelmalig bedankt, Concorde,
dat lijkt leuk in Holten. Maar de wedstrijd in Bonn is alvast op de 14 July en wij willen in en triathlon voor deze datum testen om te weten, hoe snell de verschillende sporters van ons maatschap zijn. Wij starten alle voor de Masters liga in Nordrhein-Westfalen, de erste wedstrijd is waarschijnlijk Bonn en ervoor heben wij de test nodig. Dus is Mei of mischien ook de 6 of 7 Juni de laatste mogelijkheid.

4

Re: Triathlon in Mei

16 mei is kruiningen en begin mei ook breukelen. Misschien is 1 van die 2 wat voor je Kruiningen is Halve, OD en Sprint. Breukelen geloof ik alleen 1/4

Kijk niet terug op successen maar kijk uit naar nieuwe uitdagingen

5

Re: Triathlon in Mei

Kruiningen en Breukelen zijn zwembad triathlons.
Woerden is volgens mij 1 juni dit jaar en in een kanaal.
7 juni is een leuk wedstrijdje in Almere
14juni triathlon Amsterdam
dat is zo uit mijn hoofd, maar kijk eens op de kalender van triathlonweb.nl
succes

6

Re: Triathlon in Mei

1 Juni in Woerden 1/4e triathlon met zwemmen in de haven. Is 90 min rijden vanaf Oberhausen.

Wel al eind december inschrijven! Anders is het vol...

7

Re: Triathlon in Mei

hui, enkele dagen niet online geweest en so veele antwoorden. Veelmalig bedankt, die moet ik noe checken!

8

Re: Triathlon in Mei

Op zaterdag 23 mei 2009 gaat aan het provinciaal Domein "Boerekreek" te St-Laureins (België) de jaarlijkse 1/4 triatlon door (1 km zwemmen, 40 km fietsen - niet stayeren - 10 km lopen).
Verdere info op www.sportraadsint-laureins.be.

9

Re: Triathlon in Mei

10 mei 2009 triatlon Geel.

http://www.triatlongeel.be/