1 Laatst bewerkt door Vanzella (04-12-08 11:46:47)

Onderwerp: Leuke buitenlandse triathlons?

Wie kent er mooie wedstrijden aan het eind van de zomer of in het najaar die te combineren zijn met een leuke vakantie?

Ik denk aan wedstrijden die bij voorkeur een korte en bijvoorbeeld een midden afstand (of iets langer, maar geen hele) hebben. Naar het voorbeeld van de Alpe d'Huez triathlon.

Ook alleen een korte afstand is goed, maar dan moet het echt een "evenement"  zijn zoals Londen of Holten...

Dan kan het een familie uitje worden smile

Alvast bedankt!

2

Re: Leuke buitenlandse triathlons?

Afgelopen zomer heb ik mee gedaan met een triatlon in Zuid-Duitsland, Ravensburg(waar de puzzles worden gemaakt). Was mijn mooiste wedstrijd tot nu toe.. de sfeer was top, was relatief kleine wedstrijd in Duitsland. maar het niveau was vergeleken met NL wel relatief gezien weer hoog.

het was pure toeval dat ik met die wedstrijd mee deed, want heb gewoon gekeken op de triatlon kalender of er een wedstrijd in de buurt (waar wij op vakantie waren) was.

het (duitse) publiek was super enthousiast en moedigden alle (lees: allemaal) triatleten aan. na afloop was erg bratworst en veel bier, met veel prijzen te vergeven..

Zelf ook 3e plaats.. kreeg nog wat extra aandacht omdat ik snelste nederlander was.. was geloof ik ook de enige smile

Zeker aan te raden om wedstrijden in het buitenland mee te doen. Alpe d'Huez staat zeker ook op mijn verlanglijstje. Maar eerst volgend jaar maar weer kijken waar de vakantie mij heen leid..