1

Onderwerp: Drukst bezette weekend van het jaar..

04-4  ATC - Zwemloop Almere  [ATC]   
04-4  Spado Zwemloop Bergen op Zoom   
04-4  Triathloon kanotriathlon Loon  [JN] 
04-4  Zwemloop Nuenen   
04-4  Lenis Duathlon Ter Idzard  [VC] 
04-4  Off-road Triathlon Valkenburg a/d Geul  [JJZ] 
05-4  Runnersworld Zwemloop Groningen  [JN] 
05-4  Zwemloop Nieuwkoop 

Een kanotriathlon, een Off-road Triathlon, een Duathlon en welgeteld 5 zwemlopen in één weekend.  Hierdoor lijkt aankomend weekend het drukst bezette 'triathlon' weekend van het jaar te worden. Het weer belooft in iedergeval veel goeds.

Waar sta jij aan de start en waarom?

Ik zelf sta bij de zwemloop van Almere langs de kant om alles in goede banen te leiden.

2

Re: Drukst bezette weekend van het jaar..

Ik in Ter Idzard. Combineer het met een bezoek aan me opa en oma, die wonen in Drachten

Kijk niet terug op successen maar kijk uit naar nieuwe uitdagingen

3

Re: Drukst bezette weekend van het jaar..

En vergeet ons niet he, helemaal in Down Under Australie!
IM in Port Macquarie op 5 april, als jullie allemaal aan het slapen zijn mogen wij ons uitleven!

4

Re: Drukst bezette weekend van het jaar..

Het is idd een heel drukbezet triathlonweekend en dan doen sommige triatleten, waaronder ondergetekende, ook nog eens mee aan de marathon van Rotterdam. Waarom? Het is voor het eerst dat ik een marathon loop en zie het als een een mooie uitdaging en goede basis voor het komende triathlonseizoen.
Ik wil iedereen alvast een succesvol seizoen wensen! En hopelijk hebben we elke keer dat we een wedstrijd hebben net zulk mooi weer als vandaag en komend weekend.

Groeten,

Martijn

5

Re: Drukst bezette weekend van het jaar..

Ook in Rotterdam op de marathon...

Wel jammer, want Valkenburg leek me ook erg leuk...

6

Re: Drukst bezette weekend van het jaar..

Zwemloop Bergen op Zoom natuurlijk!

Kijken wat ik nog allemaal moet doen aan de vorm de komende maanden.

If you can feel the PAIN, You are still in the GAME

7

Re: Drukst bezette weekend van het jaar..

Niet alleen triathlons en marathons maar ook fietstochten dit weekend. Ik heb vandaag de Ronde van Vlaanderen gefietst. Mooi wat km's weggereden en wat leuke kasseienstroken en vlaamse heuvels gehad.

8

Re: Drukst bezette weekend van het jaar..

Een video-verslag van de Runnersworld Zwemloop in Groningen is te vinden op http://www.youtube.com/watch?v=O28hV860OCM of via www.tritanium.nl