1

Onderwerp: Enquete triathlonsturen

He allemaal,
Naast een recreant triathleet ben ik ook ontwerper bij een fietsen merk. Ik heb nu de opdracht gekregen om een heel triathlonstuur of opzetstuur te ontwerpen. Ik heb natuurlijk zelf al mijn ideeen over waar zon stuur aan moet voldoen. Maar ik ben natuurlijk niet de enige triathleet op de wereld.
Om een beetje een idee te krijgen van wat mensen verwachten van hun stuur en wat ze belangrijk vinden ben nogal benieuwd in een paar dingen:

1. Wat voor stuur hebben jullie en waarom? Bevalt ie?
2. Zijn er veel van jullie met een apparte triathlon en aparte racefiets? En Waarom?
3. Wat beinvloed naast de prijs de aankop van zon stuur als je de keuze moet maken?
4. Doe jullie ook andere wedstrijden (bevoorbeeld wielerwedstrijden), waardoor je voor een bepaald stuur hebt gekozen? Demonteer je je stuur dan daarom of andere reden ook wel eens, of blijft ie er altijd opzitten.
5. Waar moet een ideaal stuur aan voldoen en wat mis je nu nog in huidige sturen?

Zijn er een aantal athleten die mij kunnen helpen door de antwoorden op deze vragen naar mij te mailen of direct op dit bericht te reageren? Deze vragen zijn niet alleen naar de die-hard topathleten gericht. Andere opmerkingen los van deze vragen worden natuurlijk ook op prijs gesteld.

Ik hoor graag wat voor reacties er komen
vr. gr. lennart