1 Laatst bewerkt door mcf1 (22-06-09 17:47:36)

Onderwerp: Muselduathlon

Weet iemand wanneer deze duathlon gehouden word? Op de website krijg ik allemaal fout meldingen. Ik zou hier graag aan willen deelnemen. 10-100-10 lijkt me echt een uitdaging!

http://www.caeg.lu/muselduathlon/index. … l&id=0

Uber beginner!

2

Re: Muselduathlon

Zie de site die je zelf gepost hebt:

08.04.2008 Der C.A.E.G. muss Ihnen leider mitteilen, dass aus organisatorischen Gründen kein Muselduathlon mehr stattfinden wird. Ein herzliches Dankeschön an alle, welche diese Veranstaltung unterstützt haben.

3

Re: Muselduathlon

humms gaar is dat! Bestaat er toevallig een vergelijkbare duathlon?

Uber beginner!

4

Re: Muselduathlon

Misschien is deze wedstrijd wat voor je:

Powerman Zofingen: 10-150-30

Het parcours schijnt ook nogal heavy te zijn, dus dat moet wel een mooie uitdaging zijn!

http://www.powerman.ch/content.cfm?Wett … &kat=2

5

Re: Muselduathlon

humms lijkt me misschien iets teveel voor een beginnend duatleet? En ik moet zeggen dat ik ook schrik van het inschrijfgeld van 200 euro voor 30-6-09! Is dat normaal ?
De 10-100-10 leek me al genoeg eerlijk gezegd.

Uber beginner!

6

Re: Muselduathlon

Is 10-100-10 dan niet iets teveel van het goede voor een beginnend duatleet? Als ik jou was zou ik eerst een sprint (5-20-2,5) of korte (10-40-5) duathlon doen. Volgens mij staat de Powerman Zofingen bekend als officieus WK lange afstand, dus wellicht iets voor de langere termijn;) Het inschrijfgeld bij tri- en duathlons vind ik ook vaak aan de (te) hoge kant, maar je krijgt er als het goed is ook een goed georganiseerd evenement voor terug en het op poten zetten van zoiets kost nou eenmaal veel knaken.

Op 20-9 vindt trouwens het NK korte afstand plaats.

7

Re: Muselduathlon

MartijnT schreef:

Is 10-100-10 dan niet iets teveel van het goede voor een beginnend duatleet? Als ik jou was zou ik eerst een sprint (5-20-2,5) of korte (10-40-5) duathlon doen. Volgens mij staat de Powerman Zofingen bekend als officieus WK lange afstand, dus wellicht iets voor de langere termijn;) Het inschrijfgeld bij tri- en duathlons vind ik ook vaak aan de (te) hoge kant, maar je krijgt er als het goed is ook een goed georganiseerd evenement voor terug en het op poten zetten van zoiets kost nou eenmaal veel knaken.

Op 20-9 vindt trouwens het NK korte afstand plaats.

Als je flink stayert dan is het allemaal al wat minder ver.

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

8 Laatst bewerkt door mcf1 (24-06-09 08:55:41)

Re: Muselduathlon

MartijnT schreef:

Is 10-100-10 dan niet iets teveel van het goede voor een beginnend duatleet? Als ik jou was zou ik eerst een sprint (5-20-2,5) of korte (10-40-5) duathlon doen. Volgens mij staat de Powerman Zofingen bekend als officieus WK lange afstand, dus wellicht iets voor de langere termijn;) Het inschrijfgeld bij tri- en duathlons vind ik ook vaak aan de (te) hoge kant, maar je krijgt er als het goed is ook een goed georganiseerd evenement voor terug en het op poten zetten van zoiets kost nou eenmaal veel knaken.

Op 20-9 vindt trouwens het NK korte afstand plaats.

Een sprint afstand heb ik al gedaan in terheijden.  Uiteraard was ik ook wel van plan om een 10-40-5 te gaan volbrengen maar het leek me leuk om echt eens een monsterafstand te doen op het einde van het seizoen. Misschien is het idd eerst verstandiger om me maar eens te richten op de midden afstand.

Uber beginner!

9

Re: Muselduathlon

Oh ja, nu weet ik het weer. Jij (Mcf1) was degene die in Terheijden stayerde. Hopelijk wist je niet dat, dat niet mocht/mag en doe je het in het vervolg ook niet meer. Ik voel me trouwens wel net een leraar...

10 Laatst bewerkt door mcf1 (24-06-09 14:21:10)

Re: Muselduathlon

MartijnT schreef:

Oh ja, nu weet ik het weer. Jij (Mcf1) was degene die in Terheijden stayerde. Hopelijk wist je niet dat, dat niet mocht/mag en doe je het in het vervolg ook niet meer. Ik voel me trouwens wel net een leraar...

Oei, ik begin een reputatie te krijgen! Nee idd ik was niet zeker of het nou wel of niet mocht (1e keer) en toen er twee voor me ook bij elkaar uit de wind reden ging ik ervanuit dat het mocht. En deed ik gezellig mee. Niet dus. Overigens stond het ook niet in het wedstrijd reglement.

Uber beginner!

11

Re: Muselduathlon

mcf1 schreef:
MartijnT schreef:

Oh ja, nu weet ik het weer. Jij (Mcf1) was degene die in Terheijden stayerde. Hopelijk wist je niet dat, dat niet mocht/mag en doe je het in het vervolg ook niet meer. Ik voel me trouwens wel net een leraar...

Oei, ik begin een reputatie te krijgen! Nee idd ik was niet zeker of het nou wel of niet mocht (1e keer) en toen er twee voor me ook bij elkaar uit de wind reden ging ik ervanuit dat het mocht. En deed ik gezellig mee. Niet dus. Overigens stond het ook niet in het wedstrijd reglement.

Nou klinkt het weer heel lang leuk en schuldbewust totdat je alles weer teniet doet met je laatste opmerking, waarmee je jezelf weer schoon probeert te praten.

NTB wedstrijd= NTB reglement. Moeilijk. Niet moeilijk.

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

12

Re: Muselduathlon

Jacob schreef:
mcf1 schreef:
MartijnT schreef:

Oh ja, nu weet ik het weer. Jij (Mcf1) was degene die in Terheijden stayerde. Hopelijk wist je niet dat, dat niet mocht/mag en doe je het in het vervolg ook niet meer. Ik voel me trouwens wel net een leraar...

Oei, ik begin een reputatie te krijgen! Nee idd ik was niet zeker of het nou wel of niet mocht (1e keer) en toen er twee voor me ook bij elkaar uit de wind reden ging ik ervanuit dat het mocht. En deed ik gezellig mee. Niet dus. Overigens stond het ook niet in het wedstrijd reglement.

Nou klinkt het weer heel lang leuk en schuldbewust totdat je alles weer teniet doet met je laatste opmerking, waarmee je jezelf weer schoon probeert te praten.

NTB wedstrijd= NTB reglement. Moeilijk. Niet moeilijk.

Ik probeer met die laatste opmerking aan te geven dat het voor beginners in de duathlon moeilijk is om te zien wat wel/niet mag als het nergens staat. Ik kreeg bij de start een papier met alle gegevens en regels. Daar stond het niet op. Dat is alles waar ik op doelde.  Mezelf schoon praten probeer ik zeker niet, ik had me beter moeten voorbereiden denk ik.

Uber beginner!

13

Re: Muselduathlon

ok MCF1

We zullen je 1 keer vergeven...

Stayeren mag in NL nergens muv het NK OD in Stein en dat was zaterdag dussss....