1

Onderwerp: Commercieel?

Hallo

Ik weet niet of er ruimte is op het forum voor een commerciële oproep?
Mag dit?

Zonder nu al namen en sites te noemen, ik zou kleine groepen atleten kunnen ontvangen in een fraaie (franse) omgeving voor gevarieerde trainingen het hele jaar door.

Maar goed, eerst maar eens vragen of dat hier dus mag?

A+
Arthur

2

Re: Commercieel?

petitmas schreef:

Hallo

Ik weet niet of er ruimte is op het forum voor een commerciële oproep?
Mag dit?

Zonder nu al namen en sites te noemen, ik zou kleine groepen atleten kunnen ontvangen in een fraaie (franse) omgeving voor gevarieerde trainingen het hele jaar door.

Maar goed, eerst maar eens vragen of dat hier dus mag?

A+
Arthur

Ik vind dat het stiekem best mag.....

3 Laatst bewerkt door petitmas (13-09-09 09:49:56)

Re: Commercieel?

Hihi.....dank admin

Welnu, ons 3e seizoen zit er zo goed als op, in de Charente-Frankrijk. Wij, mijn vrouw (Caroline) en ik, runnen daar een kleine camping met 15 plaatsen en een Chambres d'Hotes. In zowel voor als naseizoen kunnen wij prima groepen ontvangen. Eigenlijk kan er van alles en moet er niets. Eten kan verzorgd worden, van ontbijt t/m avondeten, trainingsroutes zijn volop aanwezig en de nodige ontspanning vinden jullie in onze grote tuin met jeu de boule baan, zwembad, hangmatten en tafeltennistafel.

Het aantal personen dat wij kunnen verwelkomen is afhankelijk van het feit of er wel of niet (ook) in een tent/vouwwagen geslapen kan/wil worden en of "men" in een tweepersoonsbed wil slapen. Als iedereen "single" wil slapen hebben we in huis 8 slaapplaatsen. Als het niet uitmaakt hebben we in huis 11 slaapplaatsen, maar ook een extra matrasje is zo neergelegd. Verder zijn er 3 douches en 4 toiletten in huis. Op de camping, met splinternieuw sanitair, nog eens 3 douches en 2 toiletten. Per seizoen 2010 staat er een volledig ingerichte vouwwagen met 4 slaapplaatsen op de camping, maar ook je eigen tent meenemen mag natuurlijk.

We hebben al heel wat sporters tijdens hun "reguliere" vakantie mogen ontvangen en die waren zeer enthousiast, vooral over de fietsmogelijkheden. Dit jaar heb ik een groep marathonschaatsers, waar ik tot 2006 zelf deel van uit maakte, gedurende 4 dagen op sleeptouw genomen. Stel jezelf maar Zuid Limburg voor en dan 1 tandje zwaarder. Tel daar minimaal 5 graden bij op t.o.v de temperatuur in Nederland et voila........een ideaal concept om de laatste puntjes op de bekende i te zetten aan het begin van het nieuwe seizoen. Ik heb fietsroutes klaarliggen van 20 t/m 100 km en looproutes van 5 t/m 35 km.

Wie durft?

Neem een kijkje op onze uitgebreide website : www.lepetitmasdile.com en laat je verrassen door de omgeving en de kookkunst van Caroline. Wij raden een minimaal verblijf van 4 dagen aan, maar alles is bespreekbaar. In de maanden juli en augustus kunnen wij helaas geen arrangementen verzorgen vanwege de "reguliere" vakantiedrukte.

BIENVENUE en CHARENTE
Arthur et Caroline

http://www.lepetitmasdile.com/img/eigenaar/Eig-ph2.png