1

Onderwerp: obstakels is what you see.Imagine.When you take your eyes off your goa

Tot mijn verbazing zijn er allerlei mensen die steekjes geven aan elkaar.Weten jullie wel hoe rijk jullie zijn om deze sport te beoefenen.
Ik ben zelf 3 jaar bezig geweest om überhaupt weer te sporten .Mijn tijden zijn i.r.t. winnaars niet te vergelijken
1.28 op de 1/8 en 2.48 op de 1/4

je zou kunnen kijken naar Dick en Rick Hoyt.

mocht het zo zijn dat je in verleiding komt om je ego te laten winnen zou je kunnen kijken op www. triathlon. nl (filmpjes0
ps dit is geen waardeoordeel .Ik ben slechts een beginner met passie

2

Re: obstakels is what you see.Imagine.When you take your eyes off your goa

Ik denk dat de "steekjes" inherent zijn aan een forum. Ik schrijf op meerdere fora en kom niet anders tegen, vooral bij hen die "anoniem" schrijven :-) Daarom heb ik wel een inlognaam, maar onderteken met mijn eigen naam en is mijn e-mail zichtbaar.

Ik denk dat de steekjes nooit zullen verdwijnen. Overigens kan nog wel de vraag gesteld worden of de steekjes "speelse prikjes" zijn dan wel lullige bijbedoelingen hebben :-) Triatleten onder elkaar zijn niet echt negatief naar elkaar is mijn ervaring, tenminste niet op mijn niveau, en das niet heel hoog :-) Wellicht als de podiumplaatsen in beeld komen dat het dan weer anders wordt, maar die ervaring heb ik (nog) niet.

Veel succes met het beoefenen van je sort in ieder geval en knap dat je die 3 jaar bent doorgekomen.

A+
Arthur

3

Re: obstakels is what you see.Imagine.When you take your eyes off your goa

Ik zit me nog steeds af te vragen wat de topictitel met de inhoud te maken heeft.

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

4

Re: obstakels is what you see.Imagine.When you take your eyes off your goa

Tja Jacob, de "goa" is waarschijnlijk "goal" maar waarom er dan weer 1 nederlands woord in staat????
Als je niet meer naar je doel kijkt.............ga je waarschijnlijk nog eerder op je bek ?

Geen idee ook


A+
Arthur

5