1

Onderwerp: obstakels is what you see.Imagine.When you take your eyes off your goa

Tot mijn verbazing zijn er allerlei mensen die steekjes geven aan elkaar.Weten jullie wel hoe rijk jullie zijn om deze sport te beoefenen.
Ik ben zelf 3 jaar bezig geweest om überhaupt weer te sporten .Mijn tijden zijn i.r.t. winnaars niet te vergelijken
1.28 op de 1/8 en 2.48 op de 1/4

je zou kunnen kijken naar Dick en Rick Hoyt.

mocht het zo zijn dat je in verleiding komt om je ego te laten winnen zou je kunnen kijken op www. triathlon. nl (filmpjes0
ps dit is geen waardeoordeel .Ik ben slechts een beginner met passie

2

Re: obstakels is what you see.Imagine.When you take your eyes off your goa

Ik denk dat de "steekjes" inherent zijn aan een forum. Ik schrijf op meerdere fora en kom niet anders tegen, vooral bij hen die "anoniem" schrijven :-) Daarom heb ik wel een inlognaam, maar onderteken met mijn eigen naam en is mijn e-mail zichtbaar.

Ik denk dat de steekjes nooit zullen verdwijnen. Overigens kan nog wel de vraag gesteld worden of de steekjes "speelse prikjes" zijn dan wel lullige bijbedoelingen hebben :-) Triatleten onder elkaar zijn niet echt negatief naar elkaar is mijn ervaring, tenminste niet op mijn niveau, en das niet heel hoog :-) Wellicht als de podiumplaatsen in beeld komen dat het dan weer anders wordt, maar die ervaring heb ik (nog) niet.

Veel succes met het beoefenen van je sort in ieder geval en knap dat je die 3 jaar bent doorgekomen.

A+
Arthur

3

Re: obstakels is what you see.Imagine.When you take your eyes off your goa

Ik zit me nog steeds af te vragen wat de topictitel met de inhoud te maken heeft.

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

4

Re: obstakels is what you see.Imagine.When you take your eyes off your goa

Tja Jacob, de "goa" is waarschijnlijk "goal" maar waarom er dan weer 1 nederlands woord in staat????
Als je niet meer naar je doel kijkt.............ga je waarschijnlijk nog eerder op je bek ?

Geen idee ook


A+
Arthur

5

Re: obstakels is what you see.Imagine.When you take your eyes off your goa

Iedereen kent iedereen en die steekjes zijn meer plagerijen, niet te serieus nemen zou ik zeggen.

En Dick en Rick Hoyt... Ik vind het echt complete bullshit! Zielig, voor zowel vader als zoon. Bespaar me die Amerikaanse onzin, of doe het lekker anoniem als het zo nodig gebeuren moet. Ook op al die dvd's, cover liever de echte wedstrijd.

6

Re: obstakels is what you see.Imagine.When you take your eyes off your goa

Diederik

Helemaal mee eens. Af en toe lijkt het er op dat wanneer er een kaartje "gehandicapt" aan hangt je automatisch alle aandacht krijgt die je hebben wilt of nodig hebt.

Er rijdt in de Transalp (ATB event van Duitsland naar Italie) al jaren een Amerikaan mee met 1 been. Dat weet geen hond, omdat hij het een normale zaak vindt dat hij mee doet :-) Zo kan het dus ook.

A+
Arthur

7

Re: obstakels is what you see.Imagine.When you take your eyes off your goa

Ik zit me af te vragen wat voor topic dit is.
HTFU!

Ik las, bedacht, las nog een keer, checkte m'n bronnen, bedacht me nog een keer,
en postte toen pas...
Mocht het resultaat de admin toch niet bekoren, dan hoop ik dat dit product van consciëntieuze overdenking niet IN STILTE wordt gemodereerd.

8

Re: obstakels is what you see.Imagine.When you take your eyes off your goa

Nou met HTFU maak je het in ieder geval niet echt duidelijker :-)

9

Re: obstakels is what you see.Imagine.When you take your eyes off your goa

Hurry The Freak Up of beter gezegd Harden the Freak Up!

10

Re: obstakels is what you see.Imagine.When you take your eyes off your goa

Ik geloof niet dat freak de correcte uitdrukking is.

http://www.neowin.net/forum/fun/thread_wont_die.jpg

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

11

Re: obstakels is what you see.Imagine.When you take your eyes off your goa

Allemaal bedankt voor de reactie.
Goa is bewust. google?
er zijn er aantal die vragen wat de de titel met de inhoud te maken heeft. terechte vraag want het is een vraag.

Wat is jou goa?  dit i.r.t de vele meningen steekjes(die inderdaad meer te maken hebben met degene die het steekje geeft dan die welke ontvangt.
Kan zelf HTFU /Freak niet plaatsen zal wel aan mijn ervaring liggen .Misschien dat nog iemand wat concreter kan zijn?

Ps
Veel geluk en succes
Leon

12

Re: obstakels is what you see.Imagine.When you take your eyes off your goa

Om verder niet  in de mist te zijn .Goa is wel m.y.i.s.t....z
Komt uit india heeft te maken met energie opbouw .let wel  voor mij zonder drugs (de triathlon)werkt langer ,vredig met mensen die om elkaar geven .Hypnotisch en intens

lang dansen nu lang zwemmen met grote ogen,fietsen met wapperende haren en rennen met het gesprek.

got (it)(you)

13

Re: obstakels is what you see.Imagine.When you take your eyes off your goa

Sorry hoor, ik wil je best een kans geven, maar je bent wel érg wazig....
Niet om je af te zeiken, want dat zou wel erg makkelijk zijn.
Maar zeg nou gewoon eens wat je punt is.

Concorde

14

Re: obstakels is what you see.Imagine.When you take your eyes off your goa

Het wordt er niet makkelijker op het draadje te volgen, m.a.w. ik ben de draad een beetje kwijt

15 Laatst bewerkt door petitmas (06-11-09 19:01:28)

Re: obstakels is what you see.Imagine.When you take your eyes off your goa

Nou ik geef dit ondertussen geen kans meer.
Als je bewust zo zielig en wazig blijft lullen dan ben je alleen maar op zoek naar aand8, verder niets

..................en dat heeft hij dus nu al te veel gekregen naar mijn mening

A+
Arthur

16

Re: obstakels is what you see.Imagine.When you take your eyes off your goa

Allereerst hoef ik natuurlijk geen kans .Ik ben immers triathleet.Afzeiken kan niet .Mijn punt zie allerbovenste  op 19-09-09.Draad.Staaldraad of zie alle teksten.
Plusje is inmiddels - -Dit alleen n.a.v. mijn vraag waar de plus vandaan komt..Jij reageert.De zogenaamde + op alles en iedereen .wie is hier zielig?
laatste regel is niet nederlands hij 2 maal en de rest .
Genoeg van jullie.

wel uiteraard veel plezier en goa succes en geluk bij de sport.

17

Re: obstakels is what you see.Imagine.When you take your eyes off your goa

Die is maf met zijn,,, lang dansen nu lang zwemmen met grote ogen,fietsen met wapperende haren en rennen met het gesprek...

Welcome bij de big boys  !.
suc^6
Rapido

triathlon is 3 x beter

18

Re: obstakels is what you see.Imagine.When you take your eyes off your goa

Nou Leonboy

Al zou ik willen maar met de beste wil van de wereld begrijp ik (en anderen denk ik zo maar) helemaal geen ene moer van wat je allemaal bazelt. Plusje is minnetje.........Jij reageert.De zogenaamde + op alles en iedereen .wie is hier zielig?

Volgens mij hebben er wel meer gereageerd. Je wilde kennelijk iets interessants op het forum zetten, maar helaas voor jou begrijpt helemaal niemand wat je er mee wilt, wat je bedoelt, wat "we" er mee moeten enz enz.

Succes met je Goa.......ik lig er liever op het strand

A+
Arthur

19

Re: obstakels is what you see.Imagine.When you take your eyes off your goa

en is het misschien soms of uiteindelijk dan toch weer niet, want de sportpsychologie op zich is uiteindelijk toch een esthetisch moreel vooroordeel gekoesterd door de wereld.
leonbooy ?

20

Re: obstakels is what you see.Imagine.When you take your eyes off your goa

Uh, waar gaat dit over?

21

Re: obstakels is what you see.Imagine.When you take your eyes off your goa

Wie heeft het draadje doorgeknipt?  kan de eindjes niet meer vinden.

Laten we gewoon lekker met zn allen van deze mooie sport genieten, handicap of niet.

Bene ac absurdus !!!!!! (goed maar kansloos)

Planet X Pro Stealth Carbon - 3T Carbon Aerobar - shimano 105 black - Aero disc cover gaat besteld worden.