1

Onderwerp: Nieuw

Hoi allemaal,

Na een gezellige avond heb ik vrienden van mij gezegd dat ik volgend jaar mee doe aan de 1/8e triathlon van holten(mits uitgeloot natuurlijk)

Hiervoor ben ik nu begonnen met trainen. Het zwemmen zal geen probleem zijn na genoeg trainen om te versnellen, ik heb vroeger op hard zwemmen gezeten en was er redelijk goed in. We hebben vandaag nog 40 banen gezwommen in een 25m bad, maar op gezellig kletstempo.

Het fietsen wordt wel wat zwaarder, maar met genoeg training hoop ik dat het gaat lukken in een mooie tijd.

Alleen het hardlopen zie ik echt tegenop. Ik heb hardloopschoenen gekocht waarvoor mijn voeten zijn opgemeten en gescant, zodat ik de goede steun op de belangrijke plaatsen heb enz. Ik ben nu 3x wezen lopen rond de 10-15 minuten met hardlopen-wandelen afgewisseld.

Vandaag heb ik gemiddeld 7,7km/u gelopen over 2,34 km. Hier heb ik 18.17 over gedaan. Dit leek mij al een goed begin (misschien is het juist wel langzaam hoor)

Ik probeer 3x per week even te gaan lopen en wekelijks wat te fietsen en/of zwemmen.

En hopelijk gaat het mij dan volgend jaar lukken big_smile

2

Re: Nieuw

Heel veel succes!!
Ik ben afgelopen februari begonnen!
Kon 3 km lopen in 18 min, 10 meter borstcrawl en een beetje fietsen.
Aanstaande zaterdag ga ik mijn tweede triathlon doen.
ik was helaas uitgeloot voor Holten dit jaar.

Op de website van triathlon holten heb ik een schema gedownload en hand daarvan ben ik gaan trainen.
Nu kan ik al 500 meter borstcrawl, fietsen op een beetje tempo en loop 10 km in 53 min. (niet hard maar ik haal de 10 wel!)
Als je wil dan lukt het! Succes
Doeg Carla

3

Re: Nieuw

Succes mensen!!!

"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, thats all..."

http://twitter.com/FrankRoozendaa1

4

Re: Nieuw

Ik probeer 3x in de week te blijven trainen met hardlopen, dan moet het gaan lukken. En het fietsen probeer ik ook 1x per week te trainen dus dan moeten die 2 wel te doen zijn.

Hoe train je eigenlijk alles achter elkaar? Zodat je een beetje voorbereid bent op de traithlon zelf.

5

Re: Nieuw

Na het fietsen binnen 1 minuut gaan lopen.
Dus b.v. de eerste keer 10 km fietsen en aansluitend 2 km lopen.
Kijk of je een schema kunt downloaden en deze dan vormen naar je eigen trainingsdagen en werkdagen!
Succes Carla

6

Re: Nieuw

Zow net even lekker ver hardgelopen. 5,8 km in 50 minuten. Voor het eerst samen met mijn vriend gelopen en dit beviel erg goed, vanaf nu 1 keer per week iets verder met zn 2en. Net zo gezellig. Wel tussendoor even stilgestaan, dus het moet sneller kunnen