1 Laatst bewerkt door Frankiboy (11-08-10 12:59:34)

Onderwerp: TT fiets

Trainen jullie gewoon de hele week op een TT fiets of hebben jullie er een reguliere racefiets naast?

"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, thats all..."

http://twitter.com/FrankRoozendaa1

2

Re: TT fiets

ik doe al mijn trainingen gewoon op mijn reguliere racefiets. Mijn TT fiets gebruik ik alleen voor wedstrijden. Soms natuurlijk wel voor een voorbereiding op een wedstrijd om weer even het gevoel een beetje te krijgen.

Mijn gevoel is dat als ik weer op mijn tt bike fiets na heel de tijd op mijn reguliere racefiets te hebben gezeten dat het mij ook meer voordeel geeft....omdat het wel een stuk lekkerder fietst

3

Re: TT fiets

Dat wisselt, lange tochten op de racefiets, af en toe de korte interval trainingen op racefiets + opzetstuur maar die trainingen toch het liefste op de TT. Probeer er 1x per week op te zetten in het wedstrijdseizoen.

4

Re: TT fiets

Ik heb op mijn reguliere racefiets trouwens geen tijdritstuur meer gemonteerd. De positie die ik heb op mijn TT fiets komt namelijk toch nooit in de buurt, dus vandaar dat ik deze eraf gehaald heb.

5

Re: TT fiets

Alle trainingen op TT-fiets, danwel wedstrijd-TT, danwel trainings-TT. In de winter komt de toerder van stal, al doet die nu ook als woon-werker dienst. Dus misschien in de winter ook alles op de trainings-TT. Of op zoek naar een leuk trainings/toerkader. Maar dat kost weer muntjes smile

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

6

Re: TT fiets

wat een luxe om een trainings tt fiets te hebben, een wedstrijd tt fiets en een toerder...... ;-)

7

Re: TT fiets

Heb je ook een tandem? :-P Luxe indd, maar als je al wat jaartjes meedraaid bouw je vrij snel wat gear op lijkt mij zo..hoop dat mijn huis ook in 3 jaar vol staat wink

"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, thats all..."

http://twitter.com/FrankRoozendaa1

8

Re: TT fiets

Het is inderdaad opsparen. Ooit begonnen met de "toerder" een instapmodel van Giant. Daarna kwam de triathlonfiets en die is onlangs vervangen door een sexier jonger model. Mid-triathlete-life-crisis denk ik.

Dus ja, wie bewaart die heeft wat smile
Staat nog een fietsje in de schuur, maar die is eigenlijk wat te klein. Is namelijk van mn verloofde. En de ooit aangeschafte mountainbike is weer doorverkocht.

Zo. Fiets-doopceel gelicht.

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website