1

Onderwerp: wil graag

Ha mensen,

Mijn naam is eric en ik ben fanatiek runner ook al loop ik zeker geen toptijden. De halve marathon doe ik in ruim 2 uur dus je ziet wel dat ik geen topatleet ben. Maar ik zou zo graag de duathlonsport gaan beoefenen. Nu is het bij runnen meestal zo dat er een tijdslimiet zit op een te lopen afstand. Bij de meeste marathons mag je er bijv 6 uur over doen. Is dit bij de duathlon afstanden en wedstrijden ook zo? En kan iemand mij dan vertellen hoelang je er over mag doen? Want misschien blijkt daar wel uit dat ik dat toch nooit kan halen en dan hoef ik niet al die moeite te doen om achter het juiste materiaal aan te gaan. Ik weet bijv echt niet wat mijn snelheid van fietsen zou kunnen zijn. Help me aljeblieft?

Groetjes Eric

2

Re: wil graag

Vaak zijn er wel limieten bij wedstrijden. Deze verschillen per wedstrijd. Echter zijn deze wel redelijk ruim, dus ik zou zeggen kies een leuke wedstrijd en ga ervoor. Laat je niet afschrikken door de gedachte dat het niet voor jou kan zijn. Er zijn genoeg wedstrijden die een meer recreatief karakter hebben.

Veel plezier!