1

Onderwerp: Wetsuit voor 1 dag

Hallo,

Ik heb geen wetsuit. Heb zondag 29aug2010 een wedstrijd. Aangezien ik niet snel en zomaar zonder testen wat wil kopen vraag ik me af wie of waar ik een wetsuit kan huren of zelfs lenen?

K weet t is kort dag, maar de temperatuur zakt nu wel erg snel sinds de wind en regen en hetgeen er nog aankomt. K wilde zonder pak zwemmen, maar misschien wordt dat nu toch iets te koud.

Ik ben 1.78 en weeg 81kg. Als je mijn postuur wilt zien (kan me niet voorstellen overigens) Triathlon Veenendaal 2010, laatste starttijd bij zwemmen dan pagina 3. Ik ben degene zonder pak natuurlijk.

vrgr. Erik

2

Re: Wetsuit voor 1 dag

Al eerder uitgezocht:
Bijvoorbeeld bij http://www.stepone.to/ die verhuurden wetsuits bij de triathlon in Amsterdam.
€50,- voor een weekend en € 100,- borg.

en toen ook al gezegd dat €50,- voor één wedstrijd wel erg veel geld is.


Qua temp komt het wel goed, ik doe de 29e mee in Aalsmeer en doe het ook gewoon zonder wetsuit.
Je trekt eigenlijk ook geen wetsuit aan voor de temp, maar omdat je er sneller mee bent.

s6 zondag!

3

Re: Wetsuit voor 1 dag

dat is volgens mij 3 keer aalsmeer hier!
ik ga zeker wel met wetsuit zwemmen, ook voor de temperatuur. Met al dat hemelwater dus nu omlaag komt en is gekomen daalt de watertemp. aanzienlijk. vooral aan de oppervlakte.

tot zondag!

4

Re: Wetsuit voor 1 dag

Mn eerste post....
Bij de Decathlon in Amsterdam heb ik 2-3mm Shorty's gezien voor nog geen 20 euro. Het is natuurlijk een shorty, maar voor dat bedrag kan je je geen buil vallen denk ik zo maar.

5

Re: Wetsuit voor 1 dag

een shorty van decathlon is een drama om in te zwemmen. Dan maar koud zou ik zeggen!!