1

Onderwerp: Meten is weten: Endomondo

Zijn er hier mensen die gebruik maken van Endomondo.com voor het meten en delen van trainings?

Eventueel een Triathlon Nederland groep maken...

Groet,
Jakob

2

Re: Meten is weten: Endomondo

Is dat net zoiets als wat futurumshop nu ook heeft?

Ik gebruik http://www.bikeplanner.com/
Vrij bekend op het fietsforum en wielertoeristforum.
Alles wat je nodig hebt als logboek, niet teveel poespas zoals bijv. sporttracks en lekker laagdrempelig.
Je kunt het ook gebruiken zonder alles te delen of als je niet zit te wachten op reacties van anderen op je trainingen.




(nee, ik heb daar geen aandelen. Vind het gewoon een goed programma)

3

Re: Meten is weten: Endomondo

Ik maak sinds kort gebruik van Endomondo.com

Het vervangt niet mijn logboek, dat doe ik met sporttracks, maar ik vind vooral de koppeling met mijn telefoon en Twitter leuk (en handig). Anderen kunnen mij nu live volgen. En bij pech hoef ik niet uit te leggen waar ik ben, dat kunnen ze zo zien.

De challenges zijn ook leuk en er is iedere maand een prijs te winnen door veel calorieen te verbranden. Vorige maand 1000 Euro voor Club La Santa en deze maand een BlackBerry.

4

Re: Meten is weten: Endomondo

Ik ken het niet maar uit de post van trionneke maak ik op dat je dan via je telefoon overal te volgen bent??

Dus iedereen kan altijd zien waar je bent?

5

Re: Meten is weten: Endomondo

@Willem: Dat kan mits je de mobiel gebruikt EN Live Sharing aan staat.
Als je Endomondo gebruikt met Garmin worden de gegevens pas geupload na de training...

6

Re: Meten is weten: Endomondo

Ik heb het geprobeerd te installeren op mijn Blackberry, maar kreeg dit niet voor elkaar. Zijn er meer mensen met problemen? Wil dit namelijk wel installeren, ben benieuwd wat ik nu aan gemiddelde snelheid loop of fiets en wat de afstand is.