1

Onderwerp: zwijndrecht triathlon

Cesar weer op het podium zag ik :-) toen ik s'middags voorbij de dokken reed met de fiets zag ik de hekken van de wisselzone omgewaaid liggen en dacht ik dat het niet door zou gaan. Dat zwemmen daar zal wel niet meegevallen zijn?

2

Re: zwijndrecht triathlon

Ik was gisteren in Huy, de Maas was vooral koud. Graadje of 15 gok ik. Gelukkig was het met de stroom mee zwemmen. Dan duurt 1500m wat minder lang smile

3

Re: zwijndrecht triathlon

Ikzelf was in wetteren pfff loopparcour lag er enorm slecht bij veel offroad door modder en slijk,fietsparcour was al niet veel beter in de 3e ronde reed ik lek en was er eigenlijk niet kwaad om was een trieste bedoening daar.

4

Re: zwijndrecht triathlon

Amai, het zwemmen ging nog wel hoor. Als je een goeie dag hebt, is dat weer allemaal niet zo een ramp. Ik had meer te doen met de mensen die vooraf al riepen dat ze blij waren dat het de laatste van het seizoen was wink

Verslagje vind je op http://trivelo.nl/cesar-beilo/

Grtz

Langzaam snel! (of snel langzaam?)

5

Re: zwijndrecht triathlon

ronnyke schreef:

Ikzelf was in wetteren pfff loopparcour lag er enorm slecht bij veel offroad door modder en slijk,fietsparcour was al niet veel beter in de 3e ronde reed ik lek en was er eigenlijk niet kwaad om was een trieste bedoening daar.

Ik heb in Wetteren mijn eerste langere afstand gedaan en op dat parcours kon dat toch tellen vond ik. Maar achteraf bekeken vond ik dat wel heel leuk.

6

Re: zwijndrecht triathlon

Lange afstand is ook heel leuk vind het nog leuker als je niet mag stayeren zelfs :-) Het parcour in wetteren was wel zwaar maar bwa had zelf ook een slechte dag moest ik goeie benen gehad hebben had ik er ook wel gewoon overgevlogen ;-)

7

Re: zwijndrecht triathlon

ronnyke schreef:

Lange afstand is ook heel leuk vind het nog leuker als je niet mag stayeren zelfs :-)

Klopt ik ben ook volledig voor de Lange Afstand en liefst niet stayer wedstrijden. Heb het eigenlijk wel gehad met de stayer wedstrijden. De komende jaren zullen er buiten Loenhout en Rijkevorsel zo weinig mogelijk stayer wedstrijden in mijn programma staan.