1

Onderwerp: Te Koop SPINERGY Rev-X achterwiel

http://link.marktplaats.nl/383911736

Hierbij aangeboden een Spinergy Rev-X carbon achterwiel.
Ik heb het wiel één keer gebruikt voor een triathlon en hangt nu een beetje doelloos in de schuur.
Er zit een Shimano-body op en hij is geschikt voor draadbanden.
Deze wielen zijn perfect voor een triathlon, tijdrit, singlespeed misschien te converteren voor een fixie/fixed gear.
Mag weg tegen elk aannemelijk bod, kan opgehaald worden in Deventer en deze week nog tot 7 oktober in Den Haag. Hij kan ook verzonden worden tegen het TNT-tarief van 6,75€.

Stuur even een mailtje naar ronald911@gmail.com of doe het via marktplaats svp smile

2

Re: Te Koop SPINERGY Rev-X achterwiel

Het enige wat ik me altijd afvraag met materialen, ongeacht wat, welke maar 1 of enkele keren zijn gebruikt :

1) Waarom koop je het dan?
of
2) Valt het dan zo erg tegen dat je "het" meteen weer verkoopt?

Ik kan me alleen maar voorstellen dat je na 1 triathlon om wat voor reden dan ook stopt met de sport

A+

3

Re: Te Koop SPINERGY Rev-X achterwiel

Ik kocht het omdat ik meer aan de triathlon wou doen.
Helaas of misschien niet, ga ik op kamers dus genoodzaakt om al mijn fiets spul te verkopen.
Een triathlon zit er dus voorlopig niet in omdat ik 150 kilometer van mijn oude woonplaats ga wonen en ik daar meedeed met één triathlon in de buurt.
Reden van verkoop is dus simpelweg dat ik het geld beter kan gebruiken en omdat ik er geen ruimte en tijd meer voor heb.