1 Laatst bewerkt door Lieke (14-09-10 22:08:24)

Onderwerp: Kleding aanbiedingen Aldi en Lidl..

Er zijn weer fietskleding aanbiedingen bij zowel Lidl als de Aldi..

Lidl:
http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/SID-48E … date=15833

Aldi:
http://aldi.nl/OFFER_NL_MI/index37.shtml

2

Re: Kleding aanbiedingen Aldi en Lidl..

2 weken terug had de LIDL zweetshirts. Nu helaas niet. Nu alles gericht op de winter. (dan zit ik toch lafjes binnen grotendeels.)

Pain is temporay, Pride is forever

www.twitter.com/patrickvn88

3

Re: Kleding aanbiedingen Aldi en Lidl..

Vooral de spaakreflectoren van de Aldi zijn super!

4

Re: Kleding aanbiedingen Aldi en Lidl..

ja, goedkope versie van hoge velgen tongue

Cervelo P2 2015 ~ FFWD disc ~ Veltec Speed 6.0 voor ~ ISM PN 1.1 zadel
Stevens Carbon Force II ~ Veltec Speed 6.0 achter ~ Shimano Ultegra ~ Adamo zadel

5

Re: Kleding aanbiedingen Aldi en Lidl..

De onderkleding van de Aldi vond ik niet echt een pasvorm hebben, gaat morgen weer terug..

6

Re: Kleding aanbiedingen Aldi en Lidl..

Lieke schreef:

De onderkleding van de Aldi vond ik niet echt een pasvorm hebben, gaat morgen weer terug..

Ben vanmiddag tijdens mijn lunchpauze eens naar de dacthlon bij ons in de buurt geweest voor een lange loop broek voor de winter. Voor 20 € wou ik het wel eens proberen. Toen ik die broek aan deed in het pashokje voelde ik meteen dat ze veel te strak en veel te warm zou zijn. Ga toch maar een fatsoenlijke loop broek in een speciaalzaak halen. Dan betaal je al gauw 60 € maar dan weet je dat het kwaliteit is.

7

Re: Kleding aanbiedingen Aldi en Lidl..

hmm heb zelf ook eens een loopbroek uit decathlon gehad had veel lasdt van schuren tussen de benen en aan de elastieken. De truitjes vind ik dan weer wel goed voor hun geld. Maar haal tegenwoordig alles zowat op dezelfde plaats dus tja kom daar eigenlijk nooit.

8

Re: Kleding aanbiedingen Aldi en Lidl..

Bij die broek die ik heb gepast was het binnenin een stof dat me aan een fleece deed denken. Als je daarmee gaat lopen zal je het snel warm hebben. Ik koop ook minder en minder bij Decathlon en meer bij een speciaal zaak.

9

Re: Kleding aanbiedingen Aldi en Lidl..

Hoevenen Lion schreef:

Bij die broek die ik heb gepast was het binnenin een stof dat me aan een fleece deed denken. Als je daarmee gaat lopen zal je het snel warm hebben.

Dit zal een echte winterbroek zijn geweest, dus voor de dagen dat het kwik minder dan 0 graden aangeeft..

10

Re: Kleding aanbiedingen Aldi en Lidl..

Lieke schreef:
Hoevenen Lion schreef:

Bij die broek die ik heb gepast was het binnenin een stof dat me aan een fleece deed denken. Als je daarmee gaat lopen zal je het snel warm hebben.

Dit zal een echte winterbroek zijn geweest, dus voor de dagen dat het kwik minder dan 0 graden aangeeft..

Gisteren was boodschappendag voor mij en als iedere nederlander kom ik dan "toevallig" bij de lidl. Daar even een broek meegenomen want voor minder dan 10,- kun je geen miskoop doen.
Gelijk in de avond even gelopen, dus een review:

De broek is inderdaad gevoerd met een zeer dun laagje fleece wat de binnenzijde prettig aan laat voelen verder zit er een soort plastic(?) op de bovenbenen tussen de lagen stof verwerkt, hierdoor is de zone op de bovenbenen winddicht.
Bij het aantrekken voel je dit duidelijk zitten en was ik aangenaam verrast over de druk die de broek gaf op mijn benen, geen slappe stiekjes in deze, wat ik persoonlijk als prettig ervaar. Maar dat kan naar verloop van tijd wel minder worden.

Gisteren was het ongeveer 15 graden, en dus te warm voor een winterbroek, (toch?). toch maar even gedaan, nieuw broek aan, laag 1 shirt met lange mouwen.

Zeker in het begin merk je dat hij warm is, voornamelijk omdat er geen koeling is op de bovenbenen. Qua pasvorm is deze strak (ik ben "zwaar"gebouwd, vooral op mijn kont 190/92 tongue) maar de broek bleef gedurende de hele loop goed zitten.
De broek is op 40 graden te wassen, volgens mij mag 'ie in de droger (even aan mijn vrouw vragen maar ik zou het gewoon doen roll)
Al met al ben ik tevreden en als ik de kans krijg ga ik er nog een halen, want voor die prijs.

Daarnaast een fleece loop mutsje meegenomen  is wel zo prettig aangezien ik mijn oude kwijt ben. Op 40 graden te wassen voor 2,99.

11

Re: Kleding aanbiedingen Aldi en Lidl..

Poe hee, ik krijg het al warm als ik dit lees. Ik liep gisteren al te puffen in een vlinderbroekje....

On topic; vroeger wel eens aldi/lidl sportkleding gekocht maar bij mij zit dat echt niet (denk, broek tot onder de oksels en kleinste maat shirt nog steeds model bungalowtent) dus het zal per persoon wel weer verschillen. Als het dan goedkoop moet geef ik de voorkeur aan de loopkleding van de perry, die heeft tenminste nog enige pasvorm.

Obsessed is just a word the lazy use to describe the dedicated

12

Re: Kleding aanbiedingen Aldi en Lidl..

Ik had een shirt bij de aldi gehaald, maar die zat ook voor geen meter...dus mocht weer terug!

13

Re: Kleding aanbiedingen Aldi en Lidl..

Jip schreef:

Ik had een shirt bij de aldi gehaald, maar die zat ook voor geen meter...dus mocht weer terug!

zo zie je maar weer hoe subjectief het is.