1

Onderwerp: Northwave Tribute schoenen

Hallo,

Ik ben op zoek naar een paar Northwave Tribute schoenen maar kan nergens een winkel vinden waar ik deze kan passen en dus kopen. Het gaat om maat 43 of 44. Online is de schoen wel te vinden maar ik wil hem toch echt eerst passen.

Als iemand mij hierbij kan helpen zou dat erg fijn zijn, btw winkels het liefst in de regio Zuid-Holland, maar verder weg mag ook.

Bij voorbaat dank

Guido

2

Re: Northwave Tribute schoenen

Ik heb de mijne bij van Eyck in aalst gehaald vallen idd nogal groot uit best eens passen

3

Re: Northwave Tribute schoenen

Dank voor de tip,

Ik had gehoopt een winkel te vinden die iets dichter bij was, maar ja.

Guido

4

Re: Northwave Tribute schoenen

Ik weet niet van waar jij bent natuurlijk in geel is ook een winkel en mischien bij hopmans.

5

Re: Northwave Tribute schoenen

ik heb een 44 in loopschoenen (asics) en in northwave ook 44. valt me eigenlijk niet op dat deze schoen groter valt. Ik heb een northwave tribal carbon. Kan je niet ergens een northwave gaan passen en afgaan op die maat?? of math salden?

6

Re: Northwave Tribute schoenen

@Ken, dat zal dan inderdaad wel de oplossing worden, ander type passen en dan hopen dat de leest hetzelfde is.

Maar wie weet, ik zoek nog even verder, er moeten toch winkels in Nederland zijn die Northwave trialthlon schoenen verkopen.

Guido