1

Onderwerp: Nog een nieuwe Belg

Hallo,

Sinds gisteren ben ik ook geregistreerd op dit forum en bij deze zal ik me ook eens voorstellen.

Ik ben 34jaar en van West-Vlaanderen (Izegem), maar sinds kort is mijn uitvalsbasis ook vaak Gemmenich(B) vlakbij Vaals (NL), waar ik een stacaravan heb.

Ik was ultraloper tot mijn 23ste. Wegens blessurelast schakelde ik over op triathlon.
Ik ben bestuurslid van Triathlon Team Ieper, waar we ondertussen 3 wedstrijden organiseren.
Ondertussen heb ik er allerhande van wedstrijden opzitten, zowel kort als lang, duathlon als triathlon.

Vorig jaar was ik vooral genoodzaakt door blessure om mij toe te leggen op het wielrennen, waar ik mij ook al een 8-tal jaar probeer uit de slag te trekken.

Mijn verhalen zijn te volgen op www.tri-niki.net

Een beetje spijtig dat ik dit forum nu pas ontdek als nochthans vaste lezer van Triathlonweb.

Groeten,

Niki Devoldere

2

Re: Nog een nieuwe Belg

Nooit te laat om iets te vinden, en nooit te laat om welkom te zijn.

3

Re: Nog een nieuwe Belg

Ik las hier zo af en toe eens mee, en ik heb me zojuist geregistreerd om op jouw vraag over triathlons in Duitsland te antwoorden. Ik had helemaal niet gezien wie Nikd was, maar nu zie ik het. Verdomd toevallig toch weer.

Welkom op dit forum in ieder geval. wink

Thijs Koelen

4

Re: Nog een nieuwe Belg

Thijs,

Wat een toeval je hier tegen te komen.
Het lot speelt ons blijkbaar parten.

Als ik mijn blessure momenteel kan overwinnen, doe ik volgend jaar misschien weer een volle. Wie weet komen we elkaar weer tegen?

Groeten,

Niki