1 Laatst bewerkt door Slowtwitch78 (05-02-11 18:09:45)

Onderwerp: Speed. I am speed. One winner, the rest are losers,...

Na 5 jaar in America (New York) gewoond te hebben is de tijd voor mij gekomen om weer terug naar NL te verhuizen.

Hier in America heb ik mijn eerste Triathlon gedaan, Het was grijs, grouw, regen, wind en golven van 2 meter en ik wist zeker dat ik zou verdrinken i just forgot how too,...toch had de triathlon bug me op een of andere manier toch te pakken. Het jaar daar op heb ik een sprint, olyimpische en halve Triathlon gedaan.

De olympische Triathlon van New York is de gaafste race die er bestaat meer dan 3000 deelnemers, zwemmen in de Hudson, fietsen over de snelweg en rennen door Central Park enig nadeel was dat het op 18 July heel heet is in NY. 30+ graden (20 mensen naar het ziekenhuis) maar man o man wat een gave race als je ooit de kans krijgt schrijf je in!

De Halve triathlon was the toughman, super race in upstate new york tijdens het fietsen is er geen meter platte weg alles is heuvel op heuvel af,...ik heb in de overgang van fiets naar rennen nog nooit zoveel pijn in mijn kuiten gehad,...

en dat straks dus racen in Europa!!

mijn vraag aan jullie is waar, in de zomermaanden Juni-September olympische afstand of halve triathlon.

Ik heb me ingeschreven voor de zandvoor tri, zit te denken aan antwerpen of keulen maar weet het niet,...zuid frankrijk misschien voor de 70.3

Let me know and remember I AM SPEED

p.s. I am speed is een quote uit de film cars van Disney dus korreltje zout graag ;-)

2

Re: Speed. I am speed. One winner, the rest are losers,...

Courage voor je slogan, beetje post internagellaktisch, maar verder uiteraard welkom! Heel concreet vind ik je vraag niet, wellicht een maand/week en voorkeur vwb. parcours?

Langzaam snel! (of snel langzaam?)