1

Onderwerp: Even voorstellen

Dag Allemaal,

Na regelmatig als gast hier het één en ander doorgelezen te hebben was het toch tijd om me even te registreren en me voor te stellen zodat ik ook regelmatig eens een vraag kan plaatsen.

Mijn naam is Andries 34 jaar en heb eind vorig jaar het super idee gekregen om me te gaan toeleggen op de triathlon.
Ik deed al veel aan mountainbiken dus de fiets is niet het grootste probleem. Hardlopen is ook goed te doen maar zwemmen is een heel ander verhaal:( maar zoals men wel vaker zegt veel veel en veel oefenen.

Mijn eerste 1/4 triathlon staat gepland voor 19 Juni in Zandvoort een afstand die voor mij te doen moet zijn.
Datum lekker ruim genomen zodat er genoeg tijd is om te trainen trainingsuiren op dit moment per week tussen de 12 en 16 uur. Ook staan er in de planning nog 2 70.3 ironman triathlons voor dit jaar(nog niet ingeschreven) dit zullen toch wel de grote uitdagingen gaan worden:) maar zonder uitdaging word het ook zo saai.

Ik zal nog wel met wat vragen gaan komen hoe het beste te trainen voor het zwemmen maar dat zet ik dan wel op een andere plek in het forum.

Gr. Andries

2

Re: Even voorstellen

gelijk groot beginnen, top!

3

Re: Even voorstellen

Aangenaam en mocht je het zwemmen niet onder de knie krijgen zoals je het zou willen kun je nog altijd duathlon gaan doen ook een prachtige en leuke sport.

4

Re: Even voorstellen

Hoi Andries

gewaagde start met een zwemonderdeel in zee. Grootste voordeel..........je volgende wedstrijd zal sneller zijn :-)
Succes

Petitmas