1 Laatst bewerkt door Lieke (07-04-11 15:01:03)

Onderwerp: Bijhouden van wedstrijd resultaten

Hey,

Weet iemand een goeie website of app waarin je je wedstrijd resultaten kan bijhouden? Ik heb wel een paar websites gezien waar je bijv. Ironman evenementen op bij kan houden maar ik doe eigenlijk alleen 1/8e of 1/4e triathlons. Mijn resultaten houd ik nu bij in een Excel bestandje.

Voor mijn trainingen gebruik ik nu RunKeeper en dit bevalt prima maar je kan er alleen geen wedstrijden in registreren. Ja, alleen als je ze als training registreert. Maar niet een apart overzichtje met je wedstrijden waar je ook split tijden in kan zien zodat je ook kan zien of je jezelf verbeterd.

Groetjes,
Lieke

2

Re: Bijhouden van wedstrijd resultaten

met runkeeper (ik ken t alleen van naam, dus ik doe een goede gok) krijg je een GPS-file oid. Als je deze exporteert dan kan je m overal weer importeren (Sporttracks, endomondo, etc) Met die file krijg je als het goed is ook je tussentijden ed mee.
zoiets?

3

Re: Bijhouden van wedstrijd resultaten

Behalve Excel gebruik ik zelf Looptijden.nl en volgens mij hebben ze ook een app.
Het is wel meer gericht op hardlopen, maar er schijnen ook multi-sport opties te zijn...

Op dit moment schrijf ik de zwem/fiets/looptijden als een aparte 'lap' op bij de hardlooptijd.

4

Re: Bijhouden van wedstrijd resultaten

In je excell bestaand kan je dat toch ook gewoon mooi zien ? Ik hou het ook gewoon bij in excell.

Pain is temporay, Pride is forever

www.twitter.com/patrickvn88

5

Re: Bijhouden van wedstrijd resultaten

Patrick_vN schreef:

In je excell bestaand kan je dat toch ook gewoon mooi zien ? Ik hou het ook gewoon bij in excell.

Same here, tabblad 'pr - wed' heb ik afstanden, data etc van mijn wedstrijden staan.

6

Re: Bijhouden van wedstrijd resultaten

Ik heb gewoon al m'n wedstrijden onder elkaar staan tijdritten, loopwedstrijden en duathlons. Nog steeds redelijk overzichtelijk. Zou ook nog per jaar kunnen of per wedstrijdonderdeel.

Pain is temporay, Pride is forever

www.twitter.com/patrickvn88