1

Onderwerp: Ruben!

Hey allemaal, ik ben Ruben, 17 jaar en doe sinds 2 jaar aan triatlon.
Ik ben lid van Mr.T triathlonclub Gent (België dus)
Dit jaar heb ik m'n eerste kwart gedaan in 2u24 en volgende weekend staat de achtste van Vilvoorde op het programma.
Groeten, Ruben

2

Re: Ruben!

Hi Ruben,
hoe was het in Vilvoorde? Blij met je tijd? Wat is je sterkste dicipline? Ben je van plan naar het nationale kampioenschap te gaan? Hoe was Prince?
groetjes terug

3

Re: Ruben!

Hoi Ruben, welkom.

Je bent er vroeg bij, dus dat kan nog een mooie carrière worden :-)

Succes in Vilvoorde.

4

Re: Ruben!

Vilvoorde is morgen pas, maar ik ga m'n best doen wink
Mijn zwakste discipline in duidelijk zwemmen, dit train ik ook nog maar 2 jaar. De techniek is niet slecht, maar de snelheid moet nog komen. Fietsen en lopen houden elkaar zowat in evenwicht.
Het nationale kampioenschap kan ik helaas niet bij zijn, en Prince was super, het eerste optreden was ik er niet, en ik hoorde hem tot bij mij thuis ( 3 km) nog bezig!
Groeten

5

Re: Ruben!

ja, Vilvoorde dus...
Ik was goed begonnen, met een zwemtijd van 11min 30 voor 500 meter, wissel incl. en zonder wetsuit.( 36e van 168)
Tijdens het fietsen klom ik op naar de 30e plaats, 3e in mijn categorie, en na 12 van de 19km besloot een stuk glas mijn buitenband aan flarden te snijden...
Die 12 km ervoor reed ik aan 38 km/u gemiddeld, later gezien. Mijn hartslag mocht nog 5 slagen hoger, dus dit kon ik zeker nog 7 km volhouden.Ik zou dan een tijd gehad hebben van 30-31 min.
ik ben te voet naar de wisselzone gegaan en ben daar beginnen lopen, omdat ik niet wou opgeven. Over 5 km liep ik 21 min 40 sec, wissel incl., dus een looptijd van 20min 30 sec ongeveer, wat 14 seconden boven mijn PB is.
Als ik de race normaal kon uitdoen, zou ik 3e geworden zijn in mijn leeftijdscategorie.

Jammer, maar ik ben tevreden met de conditie