26

Re: Utrecht - 10 juli 2011

Ik ben precies op 2.40 geeindigd, zoals verwacht. Zwemmen viel iets tegen, 32 minuutjes, ik was met 1 of 2 anderen in mijn serie zonder wetsuit. Fietsen ging lekker, op mijn klokje 35 gemiddeld, lopen ging lekker ondanks de felle zon, ik ben zelfs een beetje verbrand. Over een paar uurtjes zullen de precieze tijden wel op de site verschijnen, 2.40 heb ik zelf geklokt. 
Volgend jaar weer, dan met wetsuit.

27

Re: Utrecht - 10 juli 2011

onderdeel       2010                  voorspelling 2011       uitslag 2011
zwemmen       23min               <23min                          23min15
T1                      2½min              2½min                            3min
fietsen              1u15                 1u12                               1u12
T2                       2min                2min                               2min15
lopen                56min              43min                             46min
                           2u36                 2u23                               2u27

Het zwemmen ging niet echt lekker, lopen harken maar dus blijkbaar alleen posities verloren tov vorig jaar toen het zonder wetsuit was. Met fietsen nog 20-30 sec verloren door een losse ketting. Ik krijg het maar niet voor elkaar om harder dan gemiddeld 34km/u te fietsen. Lopen voelde ook al niet snel, hoewel ik met 46min wel tevreden ben.
Dus niet tevreden over het gevoel gedurende de race, wel tevreden met de spits.

Spijtig dat ik met lopen stil werd gezet omdat ik de rits (aan de voorkant) tot net boven mn HR band los had zitten. Daar werden veel atleten op aangesproken.

Ik hoorde helaas ook veel mensen die te weinig of teveel rondjes deden. Ik vind dat de atleten zelf verantwoordelijk zijn voor het letten op de afstand maar het waren er helaas meer dan een paar, dus wel een verbeterpuntje voor de organisatie. De vele vrijwilligers die ik ben tegen gekomen waren wel allemaal enthousiast en duidelijk.

Nog een paar weken voor mijn eerste ½ van Leiderdorp.

28

Re: Utrecht - 10 juli 2011

pivdberg schreef:

Ik hoorde helaas ook veel mensen die te weinig of teveel rondjes deden. Ik vind dat de atleten zelf verantwoordelijk zijn voor het letten op de afstand maar het waren er helaas meer dan een paar, dus wel een verbeterpuntje voor de organisatie.

Ik stond op het loopparcours, niet meteen na T2 maar waar je de stoep op moest. Dit was nog het aanloopstuk, dus van de rondes aangeven heb ik niets mee gekregen. Wél is mij enkele keren de vraag gesteld (door een atleet die uit T2 kwam rennen) hoeveel rondjes de desbetreffende atleet moest gaan lopen. Tja...

Nogmaals, ik heb niets meegekregen van de rest van het loopparcours, dus hoe de verschillende rondes werden aangegeven is mij onbekend. Ik zat namelijk al vanaf half 7 op mijn stek tongue

De vele vrijwilligers die ik ben tegen gekomen waren wel allemaal enthousiast en duidelijk.

Dankje smile

29

Re: Utrecht - 10 juli 2011

Ik werd ook aangehouden halverwege het lopen omdat mijn rits ietsje naar beneden stond, flauw, gewoon even open gezet om de natte spons er lekker in te drukken. Ik zag net op TV Utrecht een samenvatting waarin de winnaar zijn rits tot zijn navel open had staan en er een dozijn kerels met ontblote basten (vermoedelijk van de 1e serie) bij de finish stonden.

30 Laatst bewerkt door Roland_Amersfoort (15-07-11 21:21:18)

Re: Utrecht - 10 juli 2011

Het fietsparcours van de 1/8 schijnt maar liefst 23km lang te zijn geweest...