1

Onderwerp: Groot probleem HULP gezocht

Vorige week mijn nieuw bestelde wetsuit binnen gekregen nu blijkt deze te klein te zijn. Hier begint het probleem een grotere heb ik naar alle waarschijnlijkheid niet meer op tijd binnen voor Zondag 24 Juli waneer ik aan de 70.3 Ironman in Antwerpen mee doe. Hier komt dus de gevraagde hulp om de hoek kijken is er iemand die mij een triathlon wetsuit kan lenen/eventueel verhuren zelfs borg is voor mij bespreekbaar. Ik heb al contact gehad met een bedrijf die ze verhuurde maar die hebben helaas niets meer beschikbaar. dus vandaar dit verzoek op het forum.

Gegevens van mijzelf.
- Man
- 1,78 M
- 83 Kg

Gr. Andries Verhoef

2

Re: Groot probleem HULP gezocht

probeer eens bij runningplanet in antwerpen

3

Re: Groot probleem HULP gezocht

Wat voor wetsuit is het? Merk type en maat.

4

Re: Groot probleem HULP gezocht

TYR C3 hurricane. Heb ondertussen contact opgenomen met de leverancier welke me er op wees dat het pak erg strak hoort te zitten en dit in eerste instantie benauwd aan kan voelen. Heb het pak inmiddels aangekregen met hulp van iemand om de rits dicht te krijgen en idd het zit erg strak. Ik ga woensdag maar even even testzwemmen om aan te voelen hoe het is. 
Gr. Andries

5

Re: Groot probleem HULP gezocht

1) koop geen wetsuit zonder te passen!
2) heel normaal als een kurkdroog pak wat strak zit, vergelijk het met een droge spons; eens te water zal het zich nog zetten.

Voor mijn eerste wedstrijd na de winter leg ik mijn pak enkele dagen op voorhand een uurtje in bad, 't weekend erachter krijg je dat weer veel vlotter aan.

6

Re: Groot probleem HULP gezocht

als je gaat testzwemmen, eventjes langs boven wat water laten inlopen... kan ook helpen om een wat comfortabeler gevoel te krijgen.

een wetsuit moet strak zitten hé

7

Re: Groot probleem HULP gezocht

Als het water straks weer een graadje of tien is, ben  je blij dat het lekker strak zit smile