1

Onderwerp: me nieuwe schoenen.

Ik heb nieuwe schoenen, volgens mij nog niet in Nederland te koop. Asics GEL-Noosa Tri 2. Ik weet nog niet hoe ze lopen. Misschien doe ik ze morgen wel aan met een loop, anders maandag met looptraining

http://tkfiles.storage.msn.com/x1piYkpqHC_35mkxHDoAh1zT9Rwh0QK2lZ-i1GQPVw-EusviD_0qqV6IGQ6ywrIsnydcOAEo1PZN9c_pFt_9odM3WBHrwyh1vcgWf0eTagKiaA

Kijk niet terug op successen maar kijk uit naar nieuwe uitdagingen

2

Re: me nieuwe schoenen.

hmm, ben benieuwd, zijn deze neutraal over anti-pronatie? smile zelf loop ik met GT1110, maar moet volgende maand ook weer gaan kijken naar een goede opvolger. Ik heb zelf nog een paar hagelnieuwe GT2100 liggen, maar vind deze te breed, ik ga er mee flappen en loof er voor mijn gevoel ook niet efficient mee. Kan zijn dat ik eens nikes ga testen. smile

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

3

Re: me nieuwe schoenen.

Ze zijn neutraal. En ik loop altijd op asics behalve me laatste schoenen, toen heb ik nike geprobeerd maar ik vond het niks.

Kijk niet terug op successen maar kijk uit naar nieuwe uitdagingen

4

Re: me nieuwe schoenen.

Hee Jeroen...zien er strak uit...deze niet verliezen in de bagger he?! smile

5

Re: me nieuwe schoenen.

ik denk dat ik dan heel hard moet gaan rennen, zo hard als ik nog nooit heb gedaan wink

Kijk niet terug op successen maar kijk uit naar nieuwe uitdagingen

6

Re: me nieuwe schoenen.

Hallo,

Tip voor te breede schoenen. koop solution zooltjes van fisher. Die zijn helemaal vlak leg je onder je normale inlegzool zodat je de schoen beter opvult. kosten iet van 5 euro
Het verschil tussen asics en nike qua hardheid is wel groot hoor. zou eerder saucony trigon gide of brooks adrenaline ofzo proberen dan.

veel loop plezier
Bart

7 Laatst bewerkt door Scighera (23-01-07 20:29:41)

Re: me nieuwe schoenen.

Bart schreef:

Hallo,

Tip voor te breede schoenen. koop solution zooltjes van fisher. Die zijn helemaal vlak leg je onder je normale inlegzool zodat je de schoen beter opvult. kosten iet van 5 euro
Het verschil tussen asics en nike qua hardheid is wel groot hoor. zou eerder saucony trigon gide of brooks adrenaline ofzo proberen dan.

veel loop plezier
Bart

thanks voor de tip smile ik gebruik al dikkere inlays (op maatgemaakte steunzolen van SMC Papendal)

Zijn de Asics dan stugger dan Nike qua zool?

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

8

Re: me nieuwe schoenen.

keus voor nieuwe schoenen is gemaakt, heb gisteren 2 paar Asics  Gel-1120 laten bestellen bij running centre)
1 Paar zal worden gebruikt als wedstrijdschoen, het andere paar als trainingsschoen voor een drietal maanden (ik heb nog een stel nieuwe 2100 liggen, denk dat ik die eerst 2-3 maanden gebruik, anders liggen ze ook maar te liggen)

http://img390.imageshack.us/img390/6026/asicsgel1120menscolor1bh8.jpg

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800