1

Onderwerp: Lopen voor het goede doel - Rode Neuzen Race

Hoi allemaal,

Ik wil graag via het forum even de aandacht vragen/ reclame maken voor het volgende:

9 oktober a.s. gaan wij, samen met nog een aantal andere lopers, voor de Cliniclowns meedoen aan een sponsorloop op circuit Zandvoort.
Ons team heet "Run for fun" (http://www.rodeneuzenrace.nl/PersonalPa … ?teamId=66) en in estafettevorm lopen wij 5,5 en 11 km, in totaal 44 km.
Het is de bedoeling dat we voor die tijd een sponsorbedrag van € 1150,00 bij elkaar krijgen.

Nu zijn de Cliniclowns een heel goed doel om veel geld voor in te zamelen. Wij willen jullie dan ook vragen om een bijdrage aan ons team te leveren. Niet voor ons, maar voor de zieke kinderen zodat zij bezoek kunnen krijgen van de Cliniclowns. Alle bedragen zijn natuurlijk welkom.

Op www.rodeneuzenrace.nl staat alle info over de race en het sponsoren. Daar hebben wij ook onze eigen profielpagina.

Wij hopen dat jullie ons willen helpen om dit bedrag bij elkaar te krijgen.

Groetjes, Petra

Aangezien er op dit forum ook genoeg sportievelingen rondlopen, kunnen er misschien nog meer teams gevormd worden. Leuke loop voor het naseizoen ( is wel de dag na Dé nacht van dé Triathlon).

2 Laatst bewerkt door Peetje (27-08-11 17:10:04)

Re: Lopen voor het goede doel - Rode Neuzen Race

Ik geef het even een schopje, want ik hoop dat jullie iets voor de Cliniclowns willen betekenen.