simon kok schreef:Vandaag bij de dealer geweest. Hij heeft te horen gekregen dat hij de knoppen bediend heeft en dat er daarom water in is gekomen. Ze hebben het horloge getest en is waterdicht zeggen ze. Het water blijkt langs de rode bedieningsknop naar binnen te komen. Eigen schuld dikke bult, zeggen ze.
Nu het horloge dus drie keer met water retour is gestuurd en ik er de schuld van kreeg het zelf veroorzaakt te hebben sta ik nu met lege handen. Of beter met een lege pols. Ze denken misschien dat we op de wereld zijn om ze te pesten door steeds een lek horloge op te sturen en deze voor garantie te claimen ???
Tja, nu moet ik me maar eens beraden hoe ik hier mee verder moet. Heeft iemand een suggestie ?
Ik heb mijn garmin 2e hands gekocht, hierbij bleek het geluid weg te zijn (oxidatie van de pieper) wat ook door zwemmen kan komen maar ook door zweet. Aangezien dit een bekend euvel is heb ik het erop gewaagd en ben met garmin gaan bellen.
Nadat ik garmin nedrland gebeld had bleek dat de mijne middels grijze import was verkocht. Daar konden/mochten ze mij dus niet helpen. Ikwerd daarom vriendelijk gewezen op de UK waar deze vandaan kwam.
Even in de telefoon geklommen met UK en daar een vriendelijke man gesporken. Bijna de gehele waarheid verteld (het serie nummer stond nog op de vorige eigenaar). iets met gekregen van een vriend en maar hoe moet het geluid aan?
Daar befonnen ze de normale procedure met een reset en de test die in het horloge zit. Hiermee was geen geluid te horen. "Oh dan is de speaker kapot, hij is nog niet oud (2 jaar?) dus dit is een geval fabrieks garantie, stuur 'm maar op (7,70 aangertekend buitenland) dan repareren we 'm"
Uiteraard gedaan en week later een nieuwe ontvangen (was gewoon omgeruild).
Het kan dus wel........