1 Laatst bewerkt door tri4fun (16-01-12 14:21:50)

Onderwerp: Starten met triatlon

Hallo,

Ik ben in 2009 gestart met triatlon via het project "Over de Streep" van de Vlaamse triatlon en duatlon Liga (VTDL). Daar kreeg ik een coach en begeleiding, samen met 3 andere leken, om de sport te leren ontdekken. Dat was echt iets voor mij, ik had vroeger competitie gezwommen en jogde zo nu en dan 5km. Na de geboorte van mijn dochtertje wilde ik opnieuw wat meer gaan sporten...het duurde echter tot ze 4 jaar was vooraleer ik iets vond naar mijn zin : TRIATLON.  Mijn ambities zijn en waren niet groot, trainen voor de 3 sporten en deelnemen aan een just-4-fun wedstrijd. Echter na een paar weken zag de coach dat het goed ging en ik deed ik al mijn eerste 1/8st triatlon mee... Het volgende jaar stopte de begeleiding en sloot ik me aan bij een lokale club : 12beaufort. Ik zit nu al 2 jaar in de club en vind het nog steeds leuk. Ondertussen heb ik al enkele kwart triatlons afgewerkt.

Verder wil ik niet gaan, ik wil het trainen nog altijd kunnen combineren met mijn full-time job en het gezinsleven...het moet vooral FUN blijven.

Mochten er mensen nog meer over mijn verhaal willen lezen, ik heb dit jaar een boek uitgebracht : TRIATLON MIJN EERSTE STAPPEN.

Voor meer info mag je mij gerust contacteren : katinkakerckenaere@hotmail.com

2

Re: Starten met triatlon

Dag Katinka,

Welkom op het forum. 

Björn (een mede-genoot van 12Bo4)

3

Re: Starten met triatlon

Bedankt...wat is het World Wide Web klein zeg  wink