1

Onderwerp: Triathlon arrangement

Hallo

Zonder direct reclame te gaan maken zou ik van jullie willen weten of er interesse is voor een "triathlon arrangement" ?

Denk hierbij aan :

* half of volpension, met aangepast eten uiteraard
* Trainen in een fraaie omgeving. Denk aan "net iets zwaarder dan de Limburgse heuvels"
* Slapen in een fraai gerestaureerde Herenboerderij met zwembad (niet om in te trainen:-))
* In de maand juni een 25 meter bad op 4 km afstand
* Van april t/m oktober een fantastisch meer met zandstrand op slechts 30 minuten met de auto

Het is op basis van "samen" trainen, geen dure "experts" erbij, gewoon in een andere omgeving lekker trainen en natuurlijk een beetje vakantie vieren.

De kosten zullen jullie van schrikken..........zo laag

De periode : behalve juli en augustus is een verblijf in elke maand mogelijk
De afstand is nog geen 900 km vanaf Utrecht, je rijdt het met gemak in 1 dag

Wij hebben sinds 3 jaar een groep fietsers uit Noord Holland op basis van half pension die 3 dagen en 4 nachten hier verbleven en het idee hadden dat ze een week weggeweest waren.

Dus........triatleten, bestaat hier interesse voor? Zou dat op basis van bovenstaande zijn, of zouden jullie graag "iets anders" willen zien?

Ik hoor graag
A+

2

Re: Triathlon arrangement

Zeker interesse, maar dan eerder iets van 3 dagen trainen, 2 dagen uitstapjes etc.  Familie moet immers mee en goed gesoigneerd worden. Belangrijk voor ons, is dat er voor vrouw en kind genoeg te doen is. Zij hebben geen rijbewijs, dus bij voorkeur loopafstand.

900 km is voor mij veel te ver voor een dag rijden. Ik heb namelijk een kleine van drie die het autorijden (net als ik) na een uurtje of drie echt wel beu is. Daarnaast heb ik een hoogzwangere vrouw (of tegen die tijd een zuigeling). Voor mij wordt het dus minstens een tussenstop...

3

Re: Triathlon arrangement

@Roland

Een auto heb je hier wel nodig hoor, en een week hier verblijven is ook geen straf :-)
Maar dan is de tussenoplossing toch dat je vrouw en kind(eren) in de tuin en bij het zwembad blijven wanneer jij traint en op de niet train dagen gaan jullie er met de auto op uit.

Wij zijn geen vakantiepark, maar een vrijstaande boerderij op 3 a 4 km afstand van het stadje.
Dus hup, groot kleed in de tuin neerleggen, kids laten spelen, moeders lekker lezen en jij een ronde/rondje fietsen en/of lopen

Ben benieuwd

4

Re: Triathlon arrangement

Lijkt me gaaf..
Ik hou wel van zulke vakanties!
Wanneer horen we meer over prijs etc?

5

Re: Triathlon arrangement

Is zeker interessant voor een trainingskamp, met de triathlon vereniging.
Hoe veel mensen kun je kwijt en wat zijn dan de kosten.

Is er bv een meer of zo in de buurt voor buitenwater trainingen.

6

Re: Triathlon arrangement

Mooie plannen Arthur!

"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, thats all..."

http://twitter.com/FrankRoozendaa1

7

Re: Triathlon arrangement

Hallo geinteresseerden

Tja, prijzen, mogelijkheden, data..............ik kan het allemaal noemen, maar MAG het ook op dit forum? Ik ben (gelukkig) niet bekend met de moderator  tongue  en ik weet dus niet of je hier zomaar "gebanned" kan worden?

De vraag over het aantal personen kan ik wel beantwoorden : maximaal 12 Ongeacht of het (eventueel) een groep met of zonder partner gaat worden)

Wat ik als indicatie kan noemen : die groep fietsers was hier 4 nachten op basis van 2 personen per kamer, inclusief 4 diners voor € 150 pp. In het hoogseizoen kost een diner € 19 pp dus dan weet je meteen wat je voor de kamer betaalt  big_smile

Wie werpt zich op als organisator?

A+

8

Re: Triathlon arrangement

petitmas schreef:

Hallo geinteresseerden

Tja, prijzen, mogelijkheden, data..............ik kan het allemaal noemen, maar MAG het ook op dit forum? Ik ben (gelukkig) niet bekend met de moderator  tongue  en ik weet dus niet of je hier zomaar "gebanned" kan worden?

De vraag over het aantal personen kan ik wel beantwoorden : maximaal 12 Ongeacht of het (eventueel) een groep met of zonder partner gaat worden)

Wat ik als indicatie kan noemen : die groep fietsers was hier 4 nachten op basis van 2 personen per kamer, inclusief 4 diners voor € 150 pp. In het hoogseizoen kost een diner € 19 pp dus dan weet je meteen wat je voor de kamer betaalt  big_smile

Wie werpt zich op als organisator?

A+

Wat mij betreft....roep alles maar!

Je bent een actief lid van dit forum, dan vind ik reclame maken (binnen de kaders van (de/mijn)  wink  fatsoensnormen) geen probleem. Met mensen die zich registreren en direct reclame gaan maken heb ik meer moeite mee.

9

Re: Triathlon arrangement

Dankjewel Wijnand  cool

Donc alors............. Wij zijn Caroline en Arthur en runnen sinds december 2006

                                       www.lepetitmasdile.com

De website is, denken wij, zo duidelijk dat het geen verdere uitleg behoeft. Alle noodzakelijke foto's staan er op. De kamers staan onder "uw verblijf". De gite (spreek uit "zjied") met de plattegrond is momenteel in aanbouw.

De 12 is het maximum vanwege de ruimte waar gezamenlijk gegeten wordt, het tuinhuisje.

Er staat een arrangement op de site voor € 375 pp half pension voor een week.
Voor leden van het triathlonforum wordt dit bedrag € 275 in de maanden april, mei en juni bij 2 personen per kamer.

Het behoeft geen nadere uitleg dat ik elke km ondertussen wel ken op de fiets. Ook lopend kan je kiezen tussen asfalt en onverhard, variërend van 10 tot 35 km (of meer  tongue )
Ook zit de sport er bij ons standaard in. Caroline was een verdienstelijk gewestelijk schaatser in de tijd van Yvonne van Gennip, ondergetekende is op de hele in Almere 10x gestart en gefinisht.

Daarnaast durf ik te zeggen dat mijn vrouw zeer goed kookt, zeker voor sporters. Het diner is altijd een 3 gangen maaltijd inclusief wijn en koffie/thee na afloop.

Tja............waarom zouden jullie eigenlijk niet komen ?

10

Re: Triathlon arrangement

petitmas schreef:

Tja............waarom zouden jullie eigenlijk niet komen ?

Tja, geen idee eigenlijk. Klinkt leuk Arthur!
Wanneer gaan we?

Obsessed is just a word the lazy use to describe the dedicated

11 Laatst bewerkt door petitmas (27-02-12 10:43:57)

Re: Triathlon arrangement

@DMM

"We" kunnen elke week vanaf eerste week april t/m 29 juni en vanaf 1 september  big_smile

Als er triatleten zijn die er echt oren naar hebben en met het gezin, vereniging of vriendenclubje willen komen is het handig om mij gewoon te mailen.

Atleten hier van het forum kunnen natuurlijk onderling zelf iets regelen. Voor ons is er geen minimum aantal. Wil je met 2 komen, prima, wil je met 8 komen, helemaal gezellig.

Wij regelen alles behalve het weer  cool

We zijn benieuwd of jullie onderling iets van de grond krijgen.

A+