1

Onderwerp: Groeten uit Melbourne

Hallo,
Ik heb me zojuist geregistreerd, na al een tijdje meegelezen te hebben. Ik ben vorig jaar actief met triathlons begonnen, en zal over 4 weken mijn eerste Ironman race starten (Ironman Melbourne). Verder heb ik dit seizoen (in het zuidelijk halfrond begint het triathlon seizoen in November en loopt tot april) een aantal sprints, een Olympische afstand, een long course (2/80/20) en een halve Ironman gedaan. In oktober zal ik als het goed is namens Nederland uitkomen op de WK OD voor Age Groups in Auckland, Nieuw Zeeland.
Groeten,
Joost

2

Re: Groeten uit Melbourne

Welkom! En wat ben ik jaloers op jouw 'achtertuin' in Australië! Prachtig land. Alvast succes met je IM Melbourne.

3

Re: Groeten uit Melbourne

Joost welkom! Ik neem aan dat een uitgebreid verslag van je eerste IM volgt? Ik leer graag van andermans ervaringen.  cool

4

Re: Groeten uit Melbourne

Whow, je hebt in heel je leven aan 1 OD deelgenomen en nu mag je naar het WK?? In welke wedstrijd heb je je geplaatst?

5 Laatst bewerkt door Vanzella (27-02-12 15:14:10)

Re: Groeten uit Melbourne

Roland_Amersfoort schreef:

Whow, je hebt in heel je leven aan 1 OD deelgenomen en nu mag je naar het WK?? In welke wedstrijd heb je je geplaatst?


Hoeft niet, als Age Grouper kun je je gewoon inschrijven. Wel is een bonds tenue verplicht en is er een limiet aan het aantal plaatsen per land per AG. Dat zal in Nieuw Zeeland voor Nederlanders niet zo een probleem zijn smile Ik denk niet dat we over de limiet gaan daar.

BTW Joost Welkom op het forum.

6

Re: Groeten uit Melbourne

Klopt, het zal er inderdaad aan liggen dat Nieuw Zeeland wat verder weg is dan zeg Boedapest (maar ook in Beijing vorig jaar waren er weinig tot geen NLse age groupers aanwezig). Overigens zou ik het natuurlijk alleen maar leuk vinden als er meer Nederlanders naar Auckland zouden komen. Alle info over de Age Group regels etc staat op de (mooie nieuwe) website van de Nederlandse Triathlon Bond.