1

Onderwerp: Powerman Vlaanderen (Geel)

Zijn er nog personen die hebben deelgenomen aan de Powerman Vlaanderen?

Ik heb mijn eerste long distance duathlon wedstrijd gedaan en gezien de weinige trainingsarbeid ben ik niet ontevreden met mijn tijd van 3:22.29.

2

Re: Powerman Vlaanderen (Geel)

Ik, maar heb het niet uitgedaan,laatste 5km opgegeven.

3

Re: Powerman Vlaanderen (Geel)

oh jee, waarom opgegeven? Blessureleed lijkt me het meest waarschijnlijk....?

4

Re: Powerman Vlaanderen (Geel)

Gelukkig niet gebleseerd. Nee al enkele weken enorm veel werk en heb weinig getraind en een constand vermoeid gevoel wilde eigenlijk eerst niet starten. Had eerst nog 10u gewerkt dan 2u gerust en dan naar Geel met barstende hoofdpijn. Dus pijp was leeg en wilde naar huis eigenlijk.

5

Re: Powerman Vlaanderen (Geel)

Dat is minder goed nieuws. Was dit je eerste lange afstand?

6

Re: Powerman Vlaanderen (Geel)

Nee hoor heb deze wedstrijd vorig jaar ook meegedaan en horst al een paar keer en de powerman van Torhout heb ik vorig jaar ook gedaan.

7

Re: Powerman Vlaanderen (Geel)

De datum voor volgend seizoen is ook weeral bekend. De wedstrijd vind plaats op 5 Augustus. Jammer genoeg weer op De Leunen. Hoop dat ze het loop parcour toch licht wijzigen.

8

Re: Powerman Vlaanderen (Geel)

even een vraagje zitten hier ook nog heuvels in het parcours die ook in de ronde van vlaanderen zitten

9

Re: Powerman Vlaanderen (Geel)

Nee hoor Geel is in de antwerpse kempen dus dat is zo vlak als een zakdoek daar. De ronde van vlaanderen is west en oost vlaanderen daar zijn de vlaamse ardennen.

10

Re: Powerman Vlaanderen (Geel)

Heeft er iemand een gpx van het fiets- en loopparcours?  Dit zou dit jaar hetzelfde zijn maar staat nog niet op de website.
Ik overweeg om dit jaar in Geel m'n eerste long distance duatlon mee te doen (na vele triatlons).

11

Re: Powerman Vlaanderen (Geel)

Mocht het je niet op de site vinden kun je altijd een mailtje naar de organisatie sturen. Douwen Rob is dat geloof ik die zal je wel verder helpen.

12

Re: Powerman Vlaanderen (Geel)

Parcours is toevallig net vandaag op de website verschenen. ;-)