1

Onderwerp: Triathlon Breukelen

Zaterdag as. 5 mei is het zo ver, hier in Breukelen de kwart triatlon.
Ben benieuwd of er hier forum lezers zijn die mee doen, dan kan ik als wegwijzer naast het parkoers  extra aanmoedigen en een hart onder de riem steken.

2

Re: Triathlon Breukelen

Yep, ik ben er bij. Nr. 439  smile
Wordt frisjes...

3

Re: Triathlon Breukelen

Ynsnits schreef:

Yep, ik ben er bij. Nr. 439  smile
Wordt frisjes...

Ja wordt frisjes zo te zien.
Bad is warm genoeg, maar langs het kanaal met een noordoosten windje zal het zeker fris zijn.
succes morgen.

4

Re: Triathlon Breukelen

Nou, de kop is er af! Het was inderdaad wat fris op de fiets, maar met een extra shirt toch goed te doen!  smile
Eindtijd: 2.07.56

Mike, ik heb je niet gezien (of misschien ook wel... wink ), maar de organisatie was perfect! Enne...die waterzakjes werken beter dan bekertjes (mits je ze open krijgt...#$%*...!)

5

Re: Triathlon Breukelen

Goede tijd hoor, gefeliciteerd! daar droom ik van maar is ver weg smile  (lees kansloos)
Wedstrijd is goed verlopen, droog gelukkig , alleen met opbouwen (5uur) wat regen gehad.
Ik heb je ook niet bewust gezien, jullie gingen allemaal te snel en ik stond op een druk plekkie waar ik goed moest opletten, fietsen (brugopgang/ kruising uit tunneltje).
Wat dat water betreft goed te horen, leek mij ook beter dan bekertjes, maar daarom goed de ervaring van de sporters zelf te horen. (opruimen van die zakjes voor ons was lastiger hoorde ik big_smile )

6

Re: Triathlon Breukelen

Mike Unlimited schreef:

Wat dat water betreft goed te horen, leek mij ook beter dan bekertjes, maar daarom goed de ervaring van de sporters zelf te horen. (opruimen van die zakjes voor ons was lastiger hoorde ik big_smile )


Misschien helpt het als een volgende keer meer  afvalbakken en wat verder na de verzorgingspost geplaatst worden. Ze stonden nu wel erg dicht bij de post en liep je er al voorbij voordat het zakje open was.

Verder niets dan lof!

7

Re: Triathlon Breukelen

Ynsnits schreef:

Nou, de kop is er af! Het was inderdaad wat fris op de fiets, maar met een extra shirt toch goed te doen!  smile
Eindtijd: 2.07.56

Mike, ik heb je niet gezien (of misschien ook wel... wink ), maar de organisatie was perfect! Enne...die waterzakjes werken beter dan bekertjes (mits je ze open krijgt...#$%*...!)

Erg mooie tijd, gefeliciteerd!

8

Re: Triathlon Breukelen

@Maca944:  Dankjewel!

Gezien je fietstijden en looptijden ga jij ook een veelbelovend seizoen tegemoet!  smile

Succes!