1

Onderwerp: 32 van Kampen

Een 32 km loopwedstrijd maar dan als training... lijkt onwaarschijnlijk. Maar het was mijn bedoeling om eens te kijken hoe het ervoor staat op wedstrijdniveau.

Lekker gelopen en lekker constant. Een gemiddelde pace van 4:04 minuut per kilometer. De eerst 5 km iets sneller maar daar had de wind ook mee te maken. De anderen allemaal zo rond dat tempo. Ook de hartslag bleeft vrij constant een pols van 170 gemiddeld is niet verkeerd dacht ik. Redelijk veel wind en dat gelukkig niet de gehele loop maar zonu en dan flink tegen en over lange stukken. Op het laatst (tegenwindse stuk) wat verloren op het schema maar ja dat is nu eenmaal zo

Voor een volledig verslag zie duathleet.web-log.nl.
Inclusief alle tussentijden.

2

Re: 32 van Kampen

Zeer netjes gedaan. een erg mooie tijd!

Je doet dus niet mee in Horst? aangezien deze op dezelfde dag valt met Enschede smile (de reden dat ik de halve in Hengelo loop welke 2 weken eerder is)

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

3

Re: 32 van Kampen

Ik ga inderdaad niet naar Horst.

Heb sinds onze dochter is geboren nu 3 jaar geleden besloten om het duathlonen even op een laag pitje te zetten. Tot ze een beetje zelfstandiger is blijf ik alleen lopen.

Maar ik kom wel weer terug in de duathlonsport.

4

Re: 32 van Kampen

Ah, vandaar. Begrijpelijke keus smile

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

5

Re: 32 van Kampen

Ik heb "vroeger" in Venray wel een paar keer meegedaan. Enkele keren erg koud gehad.
Ook in het jaar dat ik Zoffingen gedaan heb was het erg koud in Venray.

Nu ga ik naar Enschede om daar waarschijnlijk de halve te lopen.

6

Re: 32 van Kampen

Enschede 22 april loop ik waarschijnlijk ook. Word mijn eerste halve. Ben benieuwd hoe het gaat. Voorbereiding is hier niet optimaal.

7

Re: 32 van Kampen

uhu. Ik ben over de temperatuur ook weinig gerust. Start is nl al om 0900 dit keer. Vorig jaar was het rond die tijd dichte mist en een gevoelstemp van 3 graad of zo. Maar ja, dat heb je gewoon niet in de hand. Ik zorg dat ik iig voldoende kledingsopties heb

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

8

Re: 32 van Kampen

Leuke bijkomstigheid, de orgaisatie heeft persoonlijke verhalen over de loop op hun site gezet.
De mijne hebben ze ook via mijn weblog er op geplaatst.
32 van Kampen verhaal

Erg leuk