1

Onderwerp: UT-Triathlon

27e UT-Triathlon op 13 mei 2012

Enschede – Op zondag 13 mei 2012 vindt de 27e UT-Triathlon plaats op de campus van de Universiteit Twente.

In verschillende disciplines zullen meer dan 600 deelnemers strijden om de podiumplaatsen. Zoals ieder jaar wordt wederom de team triathlon georganiseerd, uniek in Nederland. Hierbij moet een team van 3 of 4 atleten gezamenlijk het hele parcours afleggen en de finish passeren.

De team triathlon is dit jaar onderdeel van de Eredivisie Triathlon, een nieuw opgezette competitie waarin de Nederlandse triathlontop tegen elkaar strijdt. Op 13 mei zal er dus een spannende strijd losbarsten wie de leiding gaat pakken na de openingswedstrijd van de Eredivisie in Enschede.

Individueel of in trio’s kan er ook deelgenomen worden aan de Achtste Triathlon. De trio’s leggen het parcours af in estafette vorm. Voor kinderen is er een mini triathlon, deze bestaat uit 200 meter zwemmen, 7,5 km fietsen en 2km hardlopen.

Vanaf 16 januari opent de inschrijving via www.uttriathlon.nl, hier vindt u tevens meer informatie over de wedstrijd.

2

Re: UT-Triathlon

Zijn er nog mensen die als vrijwilliger willen helpen? We zijn nog druk op zoek naar vrijwilligers.. Voor eten en drinken wordt gezorgd, ook ontvang je een loop shirt en handdoek van ons.. Mail naar l.tenhove@uttriathlon.nl als je ons wilt helpen!

3

Re: UT-Triathlon

Topwedstrijd! Ik heb echt super genoten gisteren.

Beetje koud 's ochtends maar verder prima weertje en een hele prettige sfeer. Toch altijd leuk om iedereen weer te zien zo bij 1 van de eerste wedstrijden van het jaar.

Organisatie zat weer netjes in elkaar van wat ik er van mee heb gekregen. Het finishterrein was ook erg gezellig! Het programa strak gevolgd, lekker muziek en goede speakers in zowel zwembad als bij de finish. Leuk ook om al die teams samen te zien (met tentjes en campers en alles).

Kortom, complimenten en ga zo door!

4

Re: UT-Triathlon

Things schreef:

Topwedstrijd! Ik heb echt super genoten gisteren.

Beetje koud 's ochtends maar verder prima weertje en een hele prettige sfeer. Toch altijd leuk om iedereen weer te zien zo bij 1 van de eerste wedstrijden van het jaar.

Organisatie zat weer netjes in elkaar van wat ik er van mee heb gekregen. Het finishterrein was ook erg gezellig! Het programa strak gevolgd, lekker muziek en goede speakers in zowel zwembad als bij de finish. Leuk ook om al die teams samen te zien (met tentjes en campers en alles).

Kortom, complimenten en ga zo door!

Dank voor deze complimenten! smile Wij als organisatie zijn ook erg trots op het resultaat en proberen er volgend jaar weer minstens zo'n mooie wedstrijd van te maken!

5

Re: UT-Triathlon

Het was inderdaad een mooie wedstrijd. Helaas ben ik er wel mijn hartslagmeter (horloge) kwijt geraakt. Als iemand mijn horloge, Polar RS400sd, heeft gevonden zou ik dat héél graag horen. Ik denk zelf dat ik het horloge in de douche van de heren in het sportcentrum heb laten liggen. 30 minuten nadat ik hem daar denk te hebben laten liggen was het horloge echter al weg, dus mogelijk dat ik ergens rond de atletiekbaan', zwembad of parc fermé uit mijn tas is gevallen. Als iemand mijn horloge heeft gevonden of merkt dat zijn horloge niet meer werkt icm zijn borstband stuur mij dan aub een berichtje. Uiteraard betaal ik mogelijke verzendkosten en een bedankje komt denk ik ook wel goed wink

Hopelijk kan iemand mij helpen, want het is toch een beetje een zure nasmaak van een prachtig evenement...

http://www.futurumshop.nl/img/6086-0058-N0610.jpg ter indicatie hoe een Polar RS400sd eruit ziet

Cervelo P2 2015 ~ FFWD disc ~ Veltec Speed 6.0 voor ~ ISM PN 1.1 zadel
Stevens Carbon Force II ~ Veltec Speed 6.0 achter ~ Shimano Ultegra ~ Adamo zadel