1

Onderwerp: Doorweekte voeten

Dit weekend doe ik mee aan de 70.3 IM in Zwitersland. Helaas zijn de verwachtingen niet al te best: >25 mm neerslag. Dit zal dus waarschijnlijk resulteren in doorweekte voeten op de fiets. Kan dit kwaad bij het lopen? Ik kan mij voorstellen dat lopen met doorweekte voeten zorgt voor de nodige problemen. Is het daarom raadzaam om bijv race overschoenen te dragen?


Grt,
Jorn

2

Re: Doorweekte voeten

Ik zou me meer zorgen maken over m'n loopschoenen dan m'n voeten, die kunnen niet echt doorweken. :-)

Vooraf je schoenen + sokken in een plastieken zak steken, en/of je blauwe bak er ondersteboven over zetten, om ze droog te houden tot je er bent.

En als je op de fiets al sokken draagt, gewoon in T2 even omwisselen voor droge.

3

Re: Doorweekte voeten

ghen schreef:

Ik zou me meer zorgen maken over m'n loopschoenen dan m'n voeten, die kunnen niet echt doorweken. :-)

Vooraf je schoenen + sokken in een plastieken zak steken, en/of je blauwe bak er ondersteboven over zetten, om ze droog te houden tot je er bent.

En als je op de fiets al sokken draagt, gewoon in T2 even omwisselen voor droge.

+1

4

Re: Doorweekte voeten

Jorn

Helemaal eens met de vorige schrijvers. Je gaat geen blaren krijgen op de fiets hoor  roll  heb ik tenminste nog nooit van gehoord. Zorg dat je loopschoenen droog staan en lopen met sokken. Regel desnoods bij de coachpost een extra paar droge sokken. Kost je hooguit 1 minuut als extra wissel.

Succes in Zwitserland............best wel jaloers ikke