1

Onderwerp: 8vanDrachten

Een erg bekende loop met best nog wel toppers ook!

Ik loop hem al jaren met een PR van 32 minuten! Vorig jaar zwaar getraind en was klaar voor een tijd van onder de 30 minuten totdat ik mijn enkel twee weken voor de wedstrijd brak!

Doel naar de kloten zeg maar!!

In januari weer rustig begonnen met looptrainingen (incl. fietsen) en ik lig weer redelijk op schema.

Mijn eindtijd voor de 8 dit jaar? Mwoah, ik schat in zo rond de 34-35 minuten. Gezien mijn enkel een goed streven lijkt me......

We zullen zien......ZONDAG 17 JUNI!!

If triathlon was easy they would have called it soccer!

2

Re: 8vanDrachten

Ff een update....

Afgelopen week een 15km loop gedaan en wat schetste mijn verbazing. De tussentijd 8 km liep ik in 30,54min. De tien in 38,44 en mijn eindtijd was 1,01,38uur.

Mijn eindtijd op de 8 van aanstaande zondag moet dus wel sneller kunnen dan 30 minuten!

Ik kan alleen maar concluderen dat het dus goed gaat met mijn enkel!

Blij!!

If triathlon was easy they would have called it soccer!

3

Re: 8vanDrachten

Mooi, succes! Benieuwd of het gaat lukken.

4

Re: 8vanDrachten

Zoo hee, lekker midden in de nachtdiensten.......

Dat viel dus niet mee.....kennelijk doet dat wat met je gesteldheid?

Ik liep de 8 van Drachten in 32.1

Jammer, doelstelling niet gehaald....terwijl ik twee weken ervoor in een 15km loop een tussentijd klokte op de 8 km van 30.5......

Maar ja, klagen mag ik niet, ik ben terug na een zware enkelbreuk.....

Peter

If triathlon was easy they would have called it soccer!

5

Re: 8vanDrachten

ja. nachtdiensten zijn niet zo goed voor je:) Daar ben ik inmiddels ook wel achter....

6

Re: 8vanDrachten

Aaah, kijk.....dat heeft dus echt invloed....

Balen vind ik dat altijd.... Dan heb ik het idee dat het wel mee zal vallen en dan loop ik, gaat niet echt super en dan ook nog eens een tijd waar je niet tevreden mee bent....maar geen nachtdiensten meer draaien dus voor belangrijke wedstrijden....pfff

If triathlon was easy they would have called it soccer!