1

Onderwerp: Voorstellen

Hoi,

ik heb onlangs ook beslist om triathlon uit te proberen. Ik loop zelf 2-3 maal in de week de 5km. Laatst was ik op vakantie en daar zag ik iemand constant baantjes trekken in het zwembad en dacht, dat lijkt mij ook wel wat.

Eigenlijk was mijn droom ooit de marathon te lopen maar 4 hernia's en een versleten tussenwervelschijf heeft daar een beperking opgezet. Triathlon leek mij een leuke manier om naast 5km hardlopen (wat echt de max. is met mijn rug) ook minder belastende duursport te doen.

Ik heb mij aangemeld voor een maand intro trainen bij triathlon vereniging Twente. Na die maand maak ik de balans op. Nu maar even wat extra info van dit forum afsnoepen!

Groeten.

2

Re: Voorstellen

Welkom hier en hopelijk kan je triathlon gewoon doen met je rug. Ik heb geen idee of het slecht is. Maar gelukkig kan je 5km lopen, fietsen moet geen probleem zijn met ontwikkelen en zwemmen is denk ik ook wel goed. Suc6

Carpe Diem | http://rosevdh69.blogspot.com

Doelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve