1

Onderwerp: Spijkenisse

Zijn er nog meer mensen die Spijkenisse doen? Vast wel. Zelf gok ik op de olympische op 2.35 en hoop op 2.30.
Zwemmen 33 (blijft ploeteren)
T1 2
Fietsen (42K dus) 1.18
T2 1
Lopen 41

2

Re: Spijkenisse

ik ben ook van de partij. Ik verwacht binnen de 2h 30 te kunnen finishen op basis van:

zwemmen:  28min

fietsen:  1h12min

lopen:  45min

totaal: 2h25 min excl. wissels (niet mijn sterkste kant).

whishfull thinking????

3

Re: Spijkenisse

hierbij de officieuze resultaten:
                     planning                            uitvoering
zwemmen:   28min                                 ong. 27min
fietsen:        1h12min                             1h 10min (42km)
lopen:          45min                                 49min
totaal:          2h25 min excl. wissels       2h 28min en een beetje incl. wissels

zeer tevreden over het zwemmen en ook het fietsen ging goed. Jammer dat al na 10km mijn bidon van mijn fiets stuiterde. T2 was dus met een droge bek. Gezien de warmte en een gebrek aan vocht kennelijk de rekening betaald met het lopen. Dat moet toch sneller kunnen
Al met al tevreden. Was weer leuk.

4

Re: Spijkenisse

Kon zelf helaas dus echt niet mee doen,  jammer, ik ben in vorm, volgend jaar beter.

5

Re: Spijkenisse

Was weer lekker warm in Spijkenisse. Voor de eerste keer daar de olympische afstand gedaan. Het was meer bedoeld als een doorgedreven training met het oog op de Challenge Barcelona met het doel rustig te zwemmen/fietsen en daarna "vol" gaan lopen.

Tijdens het zwemmen en fietsen niet het idee gehad dat ik aan een wedstrijd mee deed. Ging vrij vanzelf allemaal (is ook wel eens lekker). Negatieve split tijdens het lopen, dus dik tevreden. Dat was bikkelen met dit weer, maar prima.

Zwemmen: 26m40s (achteraan gestart)
T1: 2m45s
Fietsen: 1u09m22s
T2: 2m21s (inclusief aantrekken sokken, armcoolers en extra eten/drinken)
Lopen: 43m40s met leuke eindsprint  wink .

Eindtijd: 2u24m48s

Gisteren lekker 2u20m losgefietst.