1

Onderwerp: Even voorstellen:

Hallo!

Ik ben sinds een aantal maandjes aan het fietsen geraakt, waarna ik 2 maandjes geleden ook begonnen ben met herdlopen. En sinds een maand ook nog aan het fitnessen (kracht, spinnen, lopen). Hiervoor had ik al een langere tijd niets meer gedaan. Nu is de stap vrij logisch om dan ook maar te gaan zwemmen. Hier zie ik natuurlijk flink tegenop omdat dit in tegenstelling tot het lopen en fietsen erg langzaam vooruit zal gaan. Ik kan absoluut niet goed zwemmen. Maarjah, we zien het wel! Komende maand zal ik gaan beginnen.

Vorige maand wel even een uitgebreide sportmedische keuring laten afleggen hoe mijn ''start''conditie was en die was gelukkig goed. Geen beperkingen i.i.g. Hoop dat dat de 250 euro terug betaald... Tuurlijk heb ik hier en daar wel wat bedenkingen ed. maar die neem ik dan maar voor lief.

Soms is het echter fijn (ik train nu nog alleen) om je als leek even goed te laten informeren over bepaalde zaken (wat ik staks ook bij de vereging kan doen natuurlijk). Daarom dacht ik; meld je eens aan!

Ziezo!

2

Re: Even voorstellen:

Ha die sigurros88,

Welkom, klinkt er iets Spaans?

Heb je voor 2013 ook stiekem ambities?

Heel veel suucces

3

Re: Even voorstellen:

Hallo Peet,

Nee Peet, Sigur Ros is mijn favoriete band (Ijsland) en 88 is uiteraad mijn geboortedatum (was dit mijn leeftijd, dan moest ik mijn doelen een beetje bijstellen!)

Zo lang ben ik hier nog niet mee bezig en ik weet niet hoe zwemmen me zal afgaan. Dus doelen stellen is lastig. Maar ik wil toch wel een halve triathlon uitlopen in 5:30 maximaal. Tot nu toe denk ik dat het mogenlijk is qua progressie maarjah, ik weet niet of mijn lichaam hier zo snel aan kan wennen natuurlijk.

Belangrijkste is natuurlijk dat ik plezier blijf houden!

4

Re: Even voorstellen:

Sigur Ros,

Had nog nooit van deze band gehoord ff gegoogled, lekker muziekje lol

Doelen stellen is altijd goed, in je eerste jaar een halve triathlon is een mooi streven.

Voor een niet zwemmer is zwemmen het moeilijkste onderdeel om aan te leren. Probeer les te nemen of je aan te sluiten bij een triathlonvereniging. Ga zelf volgende week weer op zwemles lol

succes en hou ons op de hoogte.