1

Onderwerp: voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben Boudewijn. ik ben 16 jaar. woon in Haarlem. Doe VWO. luister hiphop rap. s'winters snowboard ik, speel gitaar en piano en ik doe aan voetbal.

Afgelopen 3 maanden vond ik dat ik  conditioneel sterker moest (kunnen) zijn. ( ik voetbal niet hoog/goed, meer met veel plezier) Dus ben ik met enige regelmaat wezen hardlopen in de week. Dit gaat nogsteeds goed, en vind het ook lekker om bijv. s'avonds nog even 40 min te lopen.

nu mijn conditie iets beter is, leek het mij leuk om wat meer lange afstanden te gaan lopen. toen dacht ik opeens aan triathlon,  3 sporten combineren. echt goed trainen om een mooie tijd neer te zetten.

Ik ben nog helemaal nieuw met alles, dus eerst maar even lid worden van een forum. Om niet het wiel opnieuw weer uit te hoeven vinden. Denk ook dat ik lid ga worden van zn vereniging. eerst nog maar even hier ronddwalen door alle jargontermen.


Groeten wopper/Boudewijn.


P.S. nog meer haarlemmers aanwezig hier?

2 Laatst bewerkt door peet (08-09-12 19:16:40)

Re: voorstellen

komt je nickname van de BIG WHOPPER van een bekende vreetketen lol

Welkom op het forum, op het forum is heel veel te lezen en zal je menig antwoord vinden op de vragen die je hebt.

succes

3

Re: voorstellen

Hoi Wopper welkom hier. Ik ben dit jaar begonnen en het is hartstikke leuk en hier leerzaam. Alleen is het seizoen bijna op z'n eind, maar er is nog genoeg te doen denk alleen al aan het trainen of de varianten in de herfst en winter.

Veel plezier en hopelijk lezen we snel 1 van je ervaringen in deze sport  smile

Carpe Diem | http://rosevdh69.blogspot.com

Doelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve

4

Re: voorstellen

ha daar!

Dankje voor jullie terug-berichten.
Mijn naam komt daar zeker vandaan! tongue

ja, inderdaad ben nu veel conditie omhoog aan het werken dmv hardlopen ( en beetje fietsen). Nu druk bezig met school.( helaas) maar je moet tijd vrij maken, en dat lukt ook wel aardig.

nu standaard Dinsdag lang hardlopen. woensdag regelmatig fietsen en vrijdag trainen  met voetbal . en zondag voetbal wedstrijd. Dus mag denk ik niet klagen.

(Maar ik ga nu snel weer verder lezen!)

5

Re: voorstellen

Beste Wopper23

succes met je studie. tip, bouw je trainingsbelasting rustig op.