1

Onderwerp: Nieuw lid

Dag iedereen,

Vorig jaar in de augustus een koersfiets gekocht voor mijn 30ste verjaardag en in November beslist om een 1/4 triathlon te doen.

Het werd Brugge in 2u52 en Kortrijk in 3u.

Nu in mijn hoofd gestoken om volgend jaar een 1/2 te doen.

Alle advies is dus welkom.

2

Re: Nieuw lid

Wouter wees welkom! Dat zijn de betere verjaardagscadeaus, zeker als je er fanatiek gebruik van maakt. Genoeg halve triathlons, zoek je iets in de buurt?

3

Re: Nieuw lid

Ik vind nochtans (in België) niet zo veel halve hoor Macca. Of ik heb de goeie bronnen nog niet gevonden  yikes

Wouter, toevallig ook uit de buurt van Kortrijk?

4

Re: Nieuw lid

Dimitri schreef:

Ik vind nochtans (in België) niet zo veel halve hoor Macca. Of ik heb de goeie bronnen nog niet gevonden  yikes

Wouter, toevallig ook uit de buurt van Kortrijk?


Leuven, Butgenbach en Eupen, dat is het denk ik wel.  eupen en Butgenbach heb ik gedaan zijn allebei erg leuk.

5

Re: Nieuw lid

Vanzella schreef:
Dimitri schreef:

Ik vind nochtans (in België) niet zo veel halve hoor Macca. Of ik heb de goeie bronnen nog niet gevonden  yikes

Wouter, toevallig ook uit de buurt van Kortrijk?


Leuven, Butgenbach en Eupen, dat is het denk ik wel.  eupen en Butgenbach heb ik gedaan zijn allebei erg leuk.

Brugge ook in 2013

6

Re: Nieuw lid

pabbeele schreef:
Vanzella schreef:
Dimitri schreef:

Ik vind nochtans (in België) niet zo veel halve hoor Macca. Of ik heb de goeie bronnen nog niet gevonden  yikes

Wouter, toevallig ook uit de buurt van Kortrijk?


Leuven, Butgenbach en Eupen, dat is het denk ik wel.  eupen en Butgenbach heb ik gedaan zijn allebei erg leuk.

Brugge ook in 2013

en antwerpen nog niet te vergeten..

7

Re: Nieuw lid

Vanzella schreef:
pabbeele schreef:
Vanzella schreef:

Leuven, Butgenbach en Eupen, dat is het denk ik wel.  eupen en Butgenbach heb ik gedaan zijn allebei erg leuk.

Brugge ook in 2013

en antwerpen nog niet te vergeten..

en Deinze op 22/08
en misschien gaat 'De Halve van Damme' volgend jaar weer door?
en de 111 van La Roche en Bilzen (geen halve, maar komt toch al in de buurt)

8 Laatst bewerkt door Dimitri (16-10-12 13:40:56)

Re: Nieuw lid

Toch 3 halve min of meer in de streek. Valt wel mee dan big_smile

9

Re: Nieuw lid

Dimitri schreef:

Toch 3 halve min of meer in de streek. Valt wel mee dan big_smile

er gaan 6 halve door in België volgend jaar, keuze te over dus.

10

Re: Nieuw lid

el corredor schreef:
Dimitri schreef:

Toch 3 halve min of meer in de streek. Valt wel mee dan big_smile

er gaan 6 halve door in België volgend jaar, keuze te over dus.

Pfoe! Ik riep maar wat, blij dat ik toch een beetje gelijk heb... Maar moet het in België zijn? Ik vind het leuk om elk jaar minstens één wedstrijd in het buitenland te doen (en ja, voor mij is België buitenland).

11

Re: Nieuw lid

Maca944 schreef:
el corredor schreef:
Dimitri schreef:

Toch 3 halve min of meer in de streek. Valt wel mee dan big_smile

er gaan 6 halve door in België volgend jaar, keuze te over dus.

Pfoe! Ik riep maar wat, blij dat ik toch een beetje gelijk heb... Maar moet het in België zijn? Ik vind het leuk om elk jaar minstens één wedstrijd in het buitenland te doen (en ja, voor mij is België buitenland).

ook dit jaar ter vervanging van Antwerp 70.3 nu Berlin 70.3

12

Re: Nieuw lid

Maca944 schreef:

Pfoe! Ik riep maar wat, blij dat ik toch een beetje gelijk heb... Maar moet het in België zijn? Ik vind het leuk om elk jaar minstens één wedstrijd in het buitenland te doen (en ja, voor mij is België buitenland).

Eigenlijk wel ja. Onze financiële toestand is niet van dien aard dat ik me meerdere grote verplaatsingen kan veroorloven puur om mijn sportdingetjes te doen. En simpelweg inschrijven voor een triathlon vind ik al een mooie som geld (100€ bv. voor La Roche 111). Die wil ik volgend jaar combineren met 2 weken in de streek te verblijven. Dus als ik volgend jaar enkele kwarts wil doen, La Roche 111 en dan nog wat begininvesteringen moeten doen (trisuit, wetsuit, ed.) zal een buitenlandse verplaatsing er niet inzitten. Daarbij, ik ben ook graag toerist in eigen land big_smile

13

Re: Nieuw lid

Hello,

Ik ben uit de streek van Dendermonde maar zit veel in Kortrijk  smile  omdat mijn vriendin daar woont.
Ik was eigenlijk van plan om Antwerpen te doen maar nu die verhuisd is heb ik mijn plannen moeten veranderen.

Op aanraden van iemand doe ik Leuven, Eupen is te zwaar voor een beginneling. Deinze valt niet goed voor mij. Moet voor de grote vakantie zijn, vermits ik dan 2 maanden op verlof ga. :-)

Mijn planning voor volgend jaar is Raid in Nisramont, zelfde organisator als 111 in Laroche, en nadien Leuven en dan 1/4 in Brugge nog eens.

Als iemand een idee heeft voor een halve voor een beginneling, graag een voorstel.  Ik zou hem graag rond de 6 uur doen maar heb gezien aan de resultaten dat ik dan zal moeten strijden om niet laatste te zijn.

14

Re: Nieuw lid

wouteraelbrecht schreef:

Hello,

Ik ben uit de streek van Dendermonde maar zit veel in Kortrijk  smile  omdat mijn vriendin daar woont.
Ik was eigenlijk van plan om Antwerpen te doen maar nu die verhuisd is heb ik mijn plannen moeten veranderen.

Op aanraden van iemand doe ik Leuven, Eupen is te zwaar voor een beginneling. Deinze valt niet goed voor mij. Moet voor de grote vakantie zijn, vermits ik dan 2 maanden op verlof ga. :-)

Mijn planning voor volgend jaar is Raid in Nisramont, zelfde organisator als 111 in Laroche, en nadien Leuven en dan 1/4 in Brugge nog eens.

Als iemand een idee heeft voor een halve voor een beginneling, graag een voorstel.  Ik zou hem graag rond de 6 uur doen maar heb gezien aan de resultaten dat ik dan zal moeten strijden om niet laatste te zijn.


ik ben ook uit Dendermonde.

doe anders ne sprint , ne kwart en als hoofdwedstrijd de halve in Brugge of Antwerpen ofzo...

15

Re: Nieuw lid

Is er in Brugge een halve?

el corredor schreef:
wouteraelbrecht schreef:

Hello,

Ik ben uit de streek van Dendermonde maar zit veel in Kortrijk  smile  omdat mijn vriendin daar woont.
Ik was eigenlijk van plan om Antwerpen te doen maar nu die verhuisd is heb ik mijn plannen moeten veranderen.

Op aanraden van iemand doe ik Leuven, Eupen is te zwaar voor een beginneling. Deinze valt niet goed voor mij. Moet voor de grote vakantie zijn, vermits ik dan 2 maanden op verlof ga. :-)

Mijn planning voor volgend jaar is Raid in Nisramont, zelfde organisator als 111 in Laroche, en nadien Leuven en dan 1/4 in Brugge nog eens.

Als iemand een idee heeft voor een halve voor een beginneling, graag een voorstel.  Ik zou hem graag rond de 6 uur doen maar heb gezien aan de resultaten dat ik dan zal moeten strijden om niet laatste te zijn.


ik ben ook uit Dendermonde.

doe anders ne sprint , ne kwart en als hoofdwedstrijd de halve in Brugge of Antwerpen ofzo...

16

Re: Nieuw lid

Voor hun 10 jarig bestaan doen ze voor de 1ste maal een halve in Brugge.
Ik heb vorig jaar "den halve van Damme" gedaan, voor een eerste organisatie vond ik het wel in orde.

Enkel die verdomde kasseistrook (4ronden) vond ik er wat over. Ik dacht dat ze 2013 wel opnieuw gingen organiseren.

17

Re: Nieuw lid

Voor de halve van Brugge

http://www.3athlon.be/index.php/26-nieu … ge-in-2013

18

Re: Nieuw lid

ronnyke schreef:

Voor de halve van Brugge

http://www.3athlon.be/index.php/26-nieu … ge-in-2013

Ideaal, heb daar mijn eerste 1/4 gedaan en die viel goed mee. Plus mijn stiefvader werk bij een sponsor.  big_smile

19

Re: Nieuw lid

Kaniman schreef:

Voor hun 10 jarig bestaan doen ze voor de 1ste maal een halve in Brugge.
Ik heb vorig jaar "den halve van Damme" gedaan, voor een eerste organisatie vond ik het wel in orde.

Enkel die verdomde kasseistrook (4ronden) vond ik er wat over. Ik dacht dat ze 2013 wel opnieuw gingen organiseren.

Ik haat kasseistroken, brrrr idee alleen al.