1

Onderwerp: Toch maar eens registreren

Al drie jaar lees ik op het forum mee.
Vond het nu toch eens tijd om me voor te stellen.

Ik ben Silvia, 44 jaar en heb in 2009 besloten om te gaan triathlonnen, ondanks dat ik zwemmen verafschuwde.
Inmiddels heb ik ook dat geleerd.Nog steeds mijn minst favoriete onderdeel, maar ik ben het zwemmen beetje bij beetje gaan waarderen.

Heb inmiddels al veel opgestoken van het forum en zal het zeker blijven volgen. Veel van jullie verhalen/bijdragen zijn leuk leuk om te lezen.

2

Re: Toch maar eens registreren

Hi Silvia, welkom (als geregistreerd lid)! Heb je al veel triathlons gedaan? Wat zijn je plannen voor 2013?

3

Re: Toch maar eens registreren

Silvia, welkom hier, leuk weer een vrouw erbij. Ik ben binnenkort van jou leeftijd en ook ik heb hier veel opgestoken. Leuk dat zwemmen toch leuk begint te worden. Zelf vind ik het altijd weer gaaf en heerlijk door het water en geeft een lekker gevoel ook iets van spieren in het bovenlijf te hebben naast de spiermassa in de benen.

Fijn seizoen en wat zijn je uitdagingen dit jaar?

Carpe Diem | http://rosevdh69.blogspot.com

Doelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve

4

Re: Toch maar eens registreren

Hoi Maarten en Rose,

Afgelopen september heb ik Almere gedaan. Dit kostte me minder tijd dan ik had verwacht. (12:07).
Een week in de gloria geweest.
Maar ja, nu ik een tijd heb staan,  is er een meetpunt.
Of ik mijn tijd kan aanscherpen hangt natuurlijk helemaal van de dag af. Afgelopen jaar was het, voor mij, perfect weer.

Verder heb ik me ingeschreven voor Krimpen (1/8e), Ter Heijden (1/4) en Didam (1/2e). Ik doe bewust niet veel wedstrijden omdat ik dan net even iets meer geef en dan langer moet herstellen, dus minder kan trainen. Misschien dat ik in augustus toch nog ergens een kwart/OD doe, maar die weet ik dan nu nog niet.

Jullie blogs zijn heel leuk om te lezen.

5

Re: Toch maar eens registreren

Wow, je hebt dus al een hele gedaan, in een zeer goede tijd! Mooi om in 2013 naar Didam toe te werken, al heb ik die zelf nog nooit gedaan.

6

Re: Toch maar eens registreren

Terheijden had ik in het vizier maar heb gekozen voor Nieuwkoop omdat me die beter uitkomt op de agenda.

Nou  mooi dat je al een hele hebt gedaan. Genoeg ruimte voor verbetering lijkt me. Maar het waren zeker ideale omstandigheden vorig jaar. Niet dat ik meedeed maar dacht het toen wel die dag.

Carpe Diem | http://rosevdh69.blogspot.com

Doelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve

7

Re: Toch maar eens registreren

Welkom!