1

Onderwerp: 1/8 Triathlon Hasselt 20/05

Iemand ervaring met deze wedstrijd?

2

Re: 1/8 Triathlon Hasselt 20/05

nee, maar ik heb me wel net ingeschreven smile

3

Re: 1/8 Triathlon Hasselt 20/05

Hopelijk komt er een weersverbetering tegen het weekend

4

Re: 1/8 Triathlon Hasselt 20/05

Dat zou wel leuk zijn voor ons en de met name de "fans" aan de kant van de weg. Bij rotweer laat ik de familie liever thuis....

5

Re: 1/8 Triathlon Hasselt 20/05

Niet echt weersverbetering voor maandag.
Iemand idee hoe warm het water zal zijn in het Albertkanaal?

6

Re: 1/8 Triathlon Hasselt 20/05

op triathlon weert zie ik 15,8 graden in de zuidwillems vaart. Dus Albert kanaal zal net zoiets zijn.. Ik ga mijn wetsuit eens afstoffen vanavond smile Kijken of hij nog heel is..

7

Re: 1/8 Triathlon Hasselt 20/05

Het was wel een leuke race. Dat stayeren langs het kanaal, is toch een bijzonder vak, qua ergernis, interval en nog wat... Klote weer was het ook (tot het lopen) wel weer leuk dat mijn vrouw en kids toch meewilden ondanks de regen, had ik elk rondje iets om naar uit te kijken (anders dan de finish)..

Het water was koud overigens. Het was te doen, maar de 16 graden die de organisatie claimde geloof ik geen bal van.

En tsja, als je niet zwemt in training kom je ook niet vooruit met zwemmen en met stayeren is dat niet ideaal smile. Ik was binnen in 1.13 ergens in de middenmoot.   Niet gek voor een maandagmiddag.

Nog 1 opvallend iets.. Mijn run splits per km waren redelijk afwijkend in vergelijking met een "normale" race: 4.27-4.12-4.12-4.05-3.55 Ik moest geloof ik even wennen aan de overgang en de koude uit mijn benen lopen smile